fbpx

רוצים חשמל: תושבי שכונת מצפה מירון הפגינו מול עיריית צפת

עשרות מתושבי השכונה החרדית החדשה "מצפה מירון" הפגינו היום (רביעי) מול בניין עיריית צפת, בדרישה שהעירייה והעומד בראשה תסייע להם בחיבור השכונה לזרם החשמל.  

התושבים בהם משפחות מרובות ילדים מחו על כך שמאז ראשית השבוע הם נמצאים ללא חשמל ובעלטה מוחלטת עקב, ניתוק של חברת החשמל. ניתוק החשמל עקב התחברות הדירות לחשמל ללא האישורים המתאימים וללא טופס 4. קדם לניתוק החשמל, שריפה בארון חשמל, מה שהערים קשיים על דיירי הבתים להמשיך לקבל זרם חשמל לביתם ללא אישורים. בחברת החשמל לא היו מוכנים לסכן את שלום הדיירים ועומדים בסירובם לחדש את הזרם עד לתיקון הליקויים הבטיחותיים. 

בהפגנה מול העירייה שלוותה בחסימה של מספר דקות של רחוב ירושלים תחת עינם הבוחנת של שוטרי תחנת צפת, הביעו המפגינים את זעמם כנגד הקבלן המבצע שכתוצאה ממחדליו בהם חריגה בבניית 2 בתים וכנגד המפרק והעירייה שלטענתם לא עושה מספיק. 

ראש העיר צפת, אילן שוחט ניסה לדבר לליבם של המפגינים, אך נאלץ לשוב למשרדו עקב צעקות והערות שהשמיעו כלפיו. יותר מאוחר שוחט נפגש בלשכתו עם נציגי השכונה והבטיח להם לסייע מול כל הגורמים. שוחט אמר לנציגים שזה לא פשוט אך ניתן לפתרון למרות שזה ייקח זמן. בסיום הפגישה, פוזרה ההפגנה. 

דילוג לתוכן