fbpx

רס"ן בוגטוס: "אני מזמין את תושבי האזור לחניון העצמאות הפתוח בבית הלל"

במסגרת הבסיסים של צה"ל לקהל הרחב ביום העצמאות ה-71 ייפתח חניון עצמאות במושב בית הלל. רס״ן צח בוגטוס המתגורר 7 ק"מ מהמושב בקריית שמונה, מופקד על הקמת החניון. בוגטוס בן ה-31 משרת בתור קצין הלוגיסטיקה של עוצבת ״חירם״.

במסגרת תפקידו, צח לוקח חלק בארגון אירוע גדול וחגיגי בחטיבה, לכבוד יום העצמאות ה71 של מדינת ישראל, ומזמין את תושבי האזור באופן אישי. " אני מזמין את תושבי הגליל להגיע למחנה הפתוח ולחגוג את יום ההולדת של המדינה. יחד עם גדוד שקד של חטיבת גבעתי, אני אחראי על הקמת החניון".

עוד מוסיף בוגטוס: "בכל שנה, הצבא משקיע משאבים רבים על מנת לחבר את הקהילה למערכת הצבאית, בכדי שיחשפו ויכירו את התעצמותו וחידוש יכולותיו. בחניון יוקם מיצג רחב של יכולות זרוע היבשה, לרבות תחום האיסוף והסייבר. אתם, התושבים, יקרים לנו מכל וחשוב לנו שתגיעו לבקר עם משפחותיכם במהלך היום".

בוגטוס המוכר באזור ככדורגלן בקבוצת מ.ס. חצור אליה הגיע ממחלקת הכדורגל של הפועל ק"ש נשוי לחופית ואבא לבניה והילל, מתגורר בקרית שמונה, העיר בה גדל והתחנך במשך כל חייו. כיום משרת בגזרה בה גדל, ואומר כי הוא ״גאה לשמור על הבית״. על הגזרה עצמה, והאיזור בו הוא גר, הוא מספר: ״הדבר המדהים בגזרה הזו, הוא שאל מול האויב שנמצא מעבר לגדר, מדובר בתא השטח הכי יפה בעולם, הנחלים המדהימים והאווירה הפסטורלית גורמים לתחושה מדהימה בלב. מצפים לראותכם באירוע, מפקדי וחיילי עוצבת חירם״.

בוגטוס מבטיח חוויה לכל המשפחה: " במחנה העצמאות תוכלו להיפגש עם המפקדים והלוחמים בקצה, ללמוד את עבודתם ועל עשייתם היומיומית. החניון יפתח ביום ה׳ ה09/05/19 בשעה 9:00 ועד השעה 16:00".

דילוג לתוכן