fbpx

הושלם פרוייקט תיירותי ענק הכולל גשר ושבילים חדשים המחברים בין דלתון לגוש חלב

הושלם פרויקט תיירותי ענק בשווי 400.000 אלף שקלים במועצה האזורית מרום הגליל. הפרויקט אפשר את הארכת 'שביל הידידות' המחבר בין דלתון לגוש חלב ומהווה סממן מובהק לדו קיום בין היישובים בפרט ובגליל בכלל.

unna1232med

הפרויקט המושקע משותף לרשות הכינרת, מועצה אזורית מרום הגליל והקרן לשטחים פתוחים של רמ"י, (רשות מקרקעי ישראל), בליווי פקחי רט"ג.

באזור שמורת הטבע המוכרזת, בניהול רשות הטבע והגנים ובסמוך לבריכת חורף המתמלאת ממש בימים אלו ומהווה מערכת אקולוגית מיוחדת במינה. בהתאם לתכניות, נסלל שביל הליכה וריצה המחבר בין דלתון לגוש חלב. בנוסף, הוקמו מסלולים מיוחדים לנסיעת אופניים, גשר מעבר מעל ערוץ המים המתמלא בחורף ושני מצפים בנקודות שונות של הפרויקט, הצופים לעבר בריכת החורף. 

unn4565amed

ראוי לציין, כי מדובר בפרויקט המשך ל'שביל הידידות' שנבנה בעבר וכנדבך נוסף לפיתוח כללי שהתבצע בשנים האחרונות בשמורת טבע זו. הפרויקט מאפשר למתגוררים באזור ולמטיילים הפוקדים אותו לשמור על אורך חיים ספורטיבי ובריא באמצעות פעילויות ספורט שונות: הליכה, ריצה ונסיעה באופניים, כמו כן באזור גם גן שעשועים עם מתקני ספורט ציבוריים.

רן מולכו, מתכנן הפרויקט עבור רשות ניקוז ונחלים כינרת ציין, כי מדובר בפרויקט תיירותי חשוב המהדק את הקשר והיחסים בין הישובים הסמוכים בדגש על דלתון וגוש חלב.

דילוג לתוכן