fbpx

שוב תאונת דרכים בצומת המוות בעמיעד – התושבים קוראים לזרז את ההבטחה להתקנת הרמזורים

מספר חודשים לאחר שתושבי קיבוץ עמיעד והגליל העליון הביעו את מחאתם בהפגנה כנגד אזלת ידה של משרד התחבורה בהסדרת צומת הכניסה לקיבוץ עקב ריבוי התאונות הקשות בו, שוב ארעה תאונה בצומת המכונה צומת המוות.

101

שני צעירים רכובים על אופנוע נפצעו באורח קשה ובינוני כתוצאה מהתנגשות ברכב פרטי שיצא מהקיבוץ. שי אלמקייס חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה הענקתי בסיוע מתנדבים מיחידת האופנועים וחובשים נוספים של איחוד הצלה טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לשני צעירים שרכבו יחדיו על אופנוע ונפצעו קשה ובינוני. הם הועברו לטיפול במרכז הרפואי "זיו" בצפת. 

טטט

מייד לאחר הפגנת תושבי האזור במהלך חודש ינואר אמר גיורא זלץ ראש מועצה אזורית הגליל העליון כי הלחץ הציבורי עוזר ומנכ"ל חברת נתיבי ישראל נסים פרץ התקשר אליו והבטיח כי עד סוף שנת 2017 יושלם התכנון והצומת ירומזר. "מדובר על ארבעה מיליון ₪, סכום הבטל בשישים בשביל מניעת תאונות ופגיעה בחיי אדם" אמר זלץ. תושבים מהקיבוץ שהם הראשונים להגיע לכל תאונה שאף חלקם היו תאונות קטלניות, אמרו לכתבינו כי הם קוראים לזרז את תחילת העבודות על מנת למנוע את התאונה הבא.  מחברת נתיבי ישראל נמסר כי בקרוב יחלו העבודות במקום. 

דילוג לתוכן