fbpx

שוחט במסר לתושבים: "יש לתת למשטרה לבצע את עבודתה – מחכה בקוצר רוח לחזור ולהמשיך להוביל את צפת"

"אני מתאר לעצמי שרובכם יודעים כי הייתי בחקירה ובמעצר של 7 ימים, מדובר בסיטואציה מאוד לא נעימה ולא מוכרת לי ולבני משפחתי", כך בחר לפתוח ראש עיריית צפת אילן שוחט את הפוסט שהעלה בהתייחסות ראשונה למעצרו בדף הפייסבוק. 

4

שוחט השוהה במעצר בית אצל הורי אשתו בטבעון, שיתף את רגשותיו וגעגועיו לתושבים." אני מחכה בקוצר רוח לחזור לעבודה השוטפת ולהמשיך להוביל את צפת בירת הגליל לאתגרים מדהימים המחכים לנו בפתח.אני מבקש להודות מעומק ליבי לפונים ולתומכים ומתנצל שאיני יכול לחזור לכולכם באופן אישי- שולח לכם חיבוק חם ואוהב". 

שוחט שיתף את חבריו לדף הפייסבוק על החקירה המתנהלת נגדו בימים אלה. "לצורך מיצוי החקירה בצורה מיטבית הסכמתי יחד עם בית המשפט וצוות החקירה כי בשבעת הימים הקרובים אשהה בבית משפחתי מחוץ לצפת. סיכום זה הכרחי וחשוב. יש לתת למשטרה לבצע את עבודתה ואני משתף פעולה עם החוקרים ועושה זאת בחפץ לב. בנושא זה מבהיר שוחט: "יחד עם זאת, אאבק בכל כוחי על הערכים החשובים לי בכדי להוציא את האמת והצדק לאור. צר לי מאוד כי שמה של צפת בירת הגליל נמצא בכותרות בהיבט שכזה. כולם יודעים עד כמה צפת קרובה ללבי, כמה היא חשובה לי, ואלו וויתורים משמעותיים עשיתי בחיי למען העיר". שוחט מסיים את הפוסט שכאמור זכה לשיתופים רבים ב- "שלכם באהבה וגעגועים רבים" 

דילוג לתוכן