שולחנות משחק לצימרים ולבית

אילו שולחנות משחק יכולים להתאים לצימרים ולבית? ובכן, מדובר באלו שיכולים להוות מעין אטרקציה חברתית מושכת, תירוץ לאסוף יחדיו את כל החברים ו/או המשפחה למשחק נהדר ותקשורת חברתית מכייפת. בכתבה זו נפרט כיצד כל שולחן יכול להוסיף אלמנט של פנאי למרחב.

שולחן משחק לצימרים ולבית
צילום" freepik/bl

מה כל כך מיוחד בשולחנות קלפים?

שולחנות קלפים יכולים להתאים במיוחד לצימרים או לבית, כאשר דרי הבית או מבקרי הצימר הם אלו שפשוט אוהבים לשבת עם חברים (או עם עצמם) ולשחק קלפים בסטייל. ניתן להניח את שולחן הקלפים "בחדר המשחקים" במרחב, או אפילו בגינה היפה של הצימר (כל עוד הוא מוגן כהלכה מאתני הטבע ואכן עמיד לשימוש חוץ). ניתן פשוט לשלוף כסאות מתקפלים, בעדיפות כאלו שניתן לכוונן את הגובה שלהם ולהציב מול השולחן כהכנה למשחק קלפים חברתי ביותר. ישנם עיצובים שונים לשולחנות קלפים, וחלקם יכולים להתאים הן לשימוש פנים והן לשימוש חוץ, יש אף שולחנות מתקפלים שיכולים לחזור לארון בסוף השימוש. מלבד זה, שולחנות קלפים של ממש הם לא פריט שכיח כל כך במקומות ועל פי כן יכולים להוות אטרקציה של ממש הן בבית והן בצימר. שולחנות קלפים יכולים לארח לפחות שני שחקנים שישבו אחד מול השני, תוך שהם משחקים משחק קלפים כלשהו להנאתם (יש המון סוגים); כאשר בשולחנות מסוימים יש אפילו תאים ייעודיים לאחסון אסימונים.

למי שולחנות ביליארד יכולים להתאים?

שולחנות ביליארד יכולים להוות אטרקציה כיפית לכל המשפחה ו/או תרי הצימר. אנשים מכל הגילאים יכולים לשחק ומכל הרקעים. משחקי ביליארד יכולים לאפשר לשחקנים לאמן את שרירי הרגליים הגב והירך, שכן במהלך משחק על השחקן להתכופף ולשאוף להגיע לנקודה מסוימת שוב ושוב. גם שולחן ביליארד יכול להיות אטרקציה, ויכול להיות שיש אנשים שיבחרו בצימר מסוים עקב נוכחותו של שולחן כזה. בייחוד אם הם ממש אוהבים ביליארד או הם חושבים שזה יוסיף לחוויה.

ומה לגבי שולחנות כדורגל?

שולחנות כדורגל יכולים להוות אטרקציה חברתית של ממש. שולחנות משחק שכאלה יכולים להיות ממש כלי לשבירת קרח בין אנשים שלא בדיוק יודעים איך להתחבר, או שהיו שמחים לאיזה עזר כדי להתחיל תקשורת חברתית ביניהם. בין אם מדובר במסיבה ויש אנשים שנפגשו לראשונה, בין אם מדובר "בתירוץ" לעשות משהו כיפי במסגרת קבוצת חברים השוכרת יחד צימר ובין אם מדובר בפעילות פנאי לכל המשפחה.

גם לחובבי הפינג פונג מגיע

שולחנות פינג פונג כבר מזמן לא משחק לבתי מלון או הקאנטרי השכונתי שלכם, שולחן פינג פונג הפך לפופולרי ונגיש לכל הגילאים והרקעים. מי שמשחק פינג פונג יכול לשפר את תיאום העין יד שלו. כמו גם, אם מדובר במשחק אינטנסיבי משהו אפשר שיש יגרה את המוח ויעזור לפתח את יכולת הריכוז, הרפלקסים וכיוצא בזה. מה גם שמדובר בדרך קלה לשרוף קלוריות. יכול מאוד להיות שמדובר בשולחן שיתאים לאנשים הנהנים לשחק טניס, טניס שולחן, או לעשות דברים יחדיו בקבוצה.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן