fbpx

קניות באתרי אינטרנט

קניות 

הישראלים יצרו מהפך בכל נושא קניות של מוצרים הביתה. אם בעבר הם נסעו תמיד למרכז קניות גדול והעמיסו מוצרים על עגלת הקניות, בשנים האחרונות הם מעדיפים להישאר בבית, לא לנסוע בפקקים בחמסין או בגשם, לא לחפש חנייה, אלא פשוט להיכנס לאתר האינטרנט ולהקליד באמצעות המקלדת מהם הפריטים הנחוצים להם ובאיזו כמות וכך מוצר אחר מוצר הם בונים את ההזמנה של כל ההזמנה אשר דרושה להם. זה התחיל מקניות שבועיות או דו שבועיות של מוצרי מזון, המשיך למוצרי טואלטיקה, ירקות וכל תחום אחרי שהלקוחות מעוניינים לבחור ממנו מוצרים ולהזמין אותם הביתה. 

במקום לבזבז שעות על הסתובבות בין המדפים, לראות מה קיים ומה לא קיים, הרבה יותר נוח להעביר את ההזמנה כדי שמלקט מקצועי של רשת השיווק, יקבל את הרשימה ויבחר את המוצרים, יניח את כולם בעגלה ולאחר מכן יעביר אותם לאריזה, תשלום ומשלוח. לקוחות שמגיעים לרשתות השיווק מסתבכים לא אחת כיוון שהם לא מוצאים מוצר ספציפי שדרוש להם כמו לדוגמה מסכה לשיער או קרם פנים ספציפי. כאשר מבצעים הזמנה באינטרנט ברוב המקרים המלקטים מכירים באופן רוחבי את כל המוצרים והיכן ממוקם כל אחד מהם ולכן הם מוצאים הכול, כך שרוב הפריטים שהוזמנו אכן מגיעים לביתו של הלקוח.

קניות בעידן הקורונה 

בתחילת מגפת הקורונה לקוחות רבים העדיפו לבצע הזמנה של קניות באתרי האינטרנט השונים ולא לצאת אל מרכזי הקניות. היה עומס עצום, אך רוב הלקוחות קיבלו את המוצרים שהיו נחוצים להם וכך הם לא הסתובבו במקומות הומי אדם.

האופציה הזו הפכה מיום ליום לנוחה הרבה יותר והישראלים החלו לגלוש באתרים מקוונים שעוסקים בתחומים נרחבים, כדי לרכוש בהם את כל מה שנחוץ להם.

מפריטים קטנים ועד פריטים גדולים

בימי הסגר והבידודים נוצרו לכל משפחה צרכים שונים והפתרון של קניות באתרי on line   וקבלת הארגזים עד פתח הבית קסמה ללקוחות. לכן יש משפחות שהזמינו לאור המצב מחשבים נייחים או ניידים, צעצועים, משחקים ועבודות יצירה לילדים. מכשירי כושר, אביזרי אימון כמו גומיות TRX ועוד.

כמו שמזמינים פריטים קטנים, הדרך להזמנת פריטים גדולים היא זהה וכך בוצעו הזמנות למוצרים שהישראלים אף פעם לא חשבו שיזמינו באינטרנט כמו מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מקררים, מקפיאים ועוד. 

שינוי בהרגלי הצריכה 

קניות ברשת האינטרנט הובילו לשינויים בהרגלי הצריכה, קונים ביגוד לקראת העונה הבאה באתרים מובילים בחו"ל במחירים נמוכים מאד, דבר אשר מאפשר קנייה של פריטים רבים לכל בני המשפחה בהוצאה כספית שהיא פחותה באופן משמעותי. כך קונים גם בגדים לתינוקות, הנעלה לכל בני הבית ומוצרים נלווים רבים.

הישראלים עדיין מגיעים לקניונים ומבצעים בהם קניות אך הנתח של קניות באינטרנט גדל מחודש לחודש והדבר שכלל בתחילת הדרך בעיקר צעירים שמתמצאים בכל מה שקשור למחשבים, סחף בני משפחה בכל הגילאים שלמדו את דרך ההתנהלות ומבצעים אותה במיומנות רבה. 

השאר תגובה

דילוג לתוכן