שירות החלפת מצבר עד הבית

צילום: FREEPIK/BL

תקועים עם הרכב כי הוא לא מצליח להניע לא משנה כמה ואיך אתם מנסים לסובב את המפתח? מרגישים שהחשמל ברכב לא עובד כמו שצריך? זה הזמן לבדוק את מצב המצבר שלכם ולהחליף ישן בחדש! כאן תוכלו לקבל מידע בנוגע לרכישה של מצבר והתקנתו ברכב שלכם – עם שירות רכישה והחלפת מצברים עד הבית תל אביב!

מהו המצבר ברכב?

המצבר הוא מקור אספקת הכוח החשמלי של הרכב. נכון, הרכב שלנו מונע על ידי דלק (למעט רכבים חשמליים או כאלה שמונעים באמצעות גז) אך עדיין בשביל להתניע אנחנו צריכים הצתה ראשונית שתעורר את המנוע לפעול. בנוסף לכך, יש לא מעט מערכות חשמליות ברכב שקשורות לבקרה וניטור של המערכות – לוח המחוונים, אורות, פנסים, מגבים, רדיו, חלונות ועוד. בשביל להניע אותם אנחנו צריכים שהמצבר יעבוד כמו שצריך.

התאמת המצבר לרכב

לכל יצרנית רכב יש מצבר המותאם במיוחד עבורה. הרכבה של מצבר שאינו מתאים ברכב אחר אינו אידאלי ועלול לפגום באיכות הנסיעה, שלא לומר לשחיקה מוקדמת וצורך בהחלפת מצבר בהקדם. רכבים קטנים דורשים מצבר עם אספקת חשמל קטנה יחסית, ואילו רכבים גדולים ועוצמתיים יותר צריכים מצברים גדולים עם אספקת חשמל גדולה ומתאימה. כאשר אתם בוחרים מצברים עד הבית תל אביב דרך איה מצברים, אתם לא צריכים לדאוג לגבי ההתאמה של המצבר לסוג הרכב שלכם. הם כבר ידאגו להגיע עד אליכם ולא משנה איפה אתם חונים, ויביאו יחד איתם את המצבר הכי מתאים לסוג הרכב שלכם.

מתי כדאי להזמין שירות החלפת מצבר עד הבית?

רובנו אנשים עסוקים מאוד עד מעל הראש. לא תמיד יש לנו פנאי לפנות חלק מלוח הזמנים שלנו כדי לקחת את הרכב למוסך ולהחליף את המצבר או לבדוק חלקי חילוף הכרחיים. לכן, במקרים כאלו נדאג לקרוא לחברת איה מבצרים, כדי שתספק לנו שירותי מצברים עד הבית תל אביב. אך גם אם אתם לא ממש לחוצים בזמן, עדיין ישתלם לכם להזמין שירותי מצברים עד הבית תל אביב במקום לסחוב את הרכב למוסך, ובכך להימנע מכניסה לפקקים מיותרים בעיר סואנת ולחוצה כמו תל אביב.

מתי רצוי להחליף מצבר?

בדרך כלל מצבר חדש שאכן מתאים לסוג ויצרנית הרכב, אמור להחזיק לכל היותר 5 שנים. אמנם במקרים בהם המצבר נשחק יתר על המידה בשל חוסר שימוש ברכב תקופה ממושכת, הרגלי נהיגה לא נאותים וכדומה – הוא עלול להיגמר גם קודם לכן, ואף לאורך חיים של 3 שנים. לכן, רצוי להימנע מהשארת הרכב עומד ללא התנעה זמן רב מדי על מנת לא לשחוק את אורך החיים של המצבר שלכם, במיוחד אם הוא חדש.

כאן דרך איה מצברים תוכלו להזמין עד אליכם, ולא משנה איפה אתם גרים בתל אביב – שירותי החלפה והתקנה של מצבר לרכב שלכם. זה כדאי ומשתלם מאוד!


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן