fbpx

שמעון אוואקי מתמודד על ראשות סניף העבודה בצפת

שעון החול זורם במרץ. בעוד כ-3 חודשים אמורים להיערך הבחירות הפנימיות לתפקיד יו"ר סניף ה'עבודה' בצפת ואיתן רשימת המועמדים לבחירות ברשות המקומית.

לפני מספר ימים נפגש אוואקי עם  יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, בעת ביקורו בקריית שמונה. לאחר הפגישה, הצהיר אוואקי כי החליט להצטרף למפלגת העבודה והוא יתמודד על תפקיד יו"ר הסניף בצפת.

"קיבלתי את ברכת הדרך מיו"ר המפלגה. המטרה להחיות את מפלגת העבודה בצפת. מדובר באחת המפלגות השורשיות שיש במדינה. מפלגה ששלטה בצפת ואין שום סיבה שלא תחזור לחיים", אמר אוואקי והוסיף כי הוא וחבריו הקרובים כבר עובדים בשטח וזוכים לתמיכה ואהדה מכל הזרמים בצפת. "אנחנו מרגישים את השטח ומבינים שאנשים צמאים לשינוי. דתיים, חרדים וחילוניים, כולם מייחלים למשהו חדש, בעזרת ה' נביא להם אותו".

יצויין כי אוואקי יתמודד בפריימריז מול ויקי אלקבץ, יושבת הראש הנוכחית, אשר הובילה את המפלגה בבחירות האחרונות למועצת העיר, בהן זכתה בשני מנדטים, יחד עם אריק מנגיסטה. אוואקי התייחס לאפשרות לעבוד בשיתוף פעולה עם אלקבץ ואמר; אנחנו מדברים באותה שפה, יש לנו הרבה במשותף. נעבור את הבחירות לסניף ומי שינצח יש להתאחד סביבו במטרה להביא לשינוי בעיר".

דילוג לתוכן