fbpx

שנה לאחר שוויתר על תפקיד ראש שירותי בריאות הציבור מונה מנהל "זיו" בצפת לפרויקטור הקורונה

בדיוק שנה מאז פרופסור סלמאן זרקא מנהל המרכז הרפואי "זיו" בצפת וויתר על תפקיד ראש שירותי בריאות הציבור בשלבים המתקדמים של הקורונה, נאות זרקא לקבל את תפקיד פרויקטור הקורונה של ישראל.

צילום: מאיר ינקו.

שר הבריאות ניצן הורוביץ: "השבועות האחרונים מלמדים כי אתגר הקורונה ילווה אותנו עוד תקופה ארוכה, ועבודת מגן ישראל הכרחית לשמירה על בריאות הציבור. אין לי ספק שהניסיון הרב והכישורים שמביא איתו פרופ׳ זרקא יהיו נכס גדול עבורנו במשרד הבריאות ועבור אזרחי ישראל כולם. יחד עם מנכ״ל המשרד, פרופ' נחמן אש, וכל גורמי המקצוע במשרד הבריאות, נמשיך להוביל מדיניות מקצועית, שקולה ועניינית, כשלנגד עינינו האינטרס הציבורי והבריאות של כל אחת ואחד מאזרחי ישראל".

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש: ״פרופ' זרקא הוא בחירה טבעית לתפקיד פרוייקטור הקורונה בתקופה בה אנו מתמודדים עם נתוני התחלואה העולים. פרופ' זרקא הוביל את המענה למגיפת הקורונה, מיומה הראשון, בבית החולים אותו ניהל, היה חבר בקבינט המומחים של מגן ישראל והיה מעורב רבות בהתמודדות עם הקורונה במגזר הערבי. אני מאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש, ובטוח שנפעל בשיתוף פעולה מלא״.

פרופ' סלמאן זרקא: "אני מודה על הזכות ועל האמון לשר הבריאות, למנכ"ל המשרד ולראש הממשלה. אפעל בשותפות מלאה עם אנשי המקצוע והדרג הפוליטי בצורה מקצועיות ונחושה וכשערכי מקצוע הרפואה לנגד עייני.
מגפת הקורונה היא לא רק עניין בריאותי. מדובר בסוגיה מורכבת הנוגעת לביטחון הלאומי של מדינת ישראל. עלינו לקחת בחשבון את כלל השיקולים וההשלכות הרחבות בהתמודדות עם הנגיף. אני מודה לפרופ' גמזו ולפרופ' אש על עשייתם המשמעותית כפרויקטורים. אמשיך את העשייה החשובה בצורה עניינית ומקצועית".

השאר תגובה

דילוג לתוכן