fbpx

שערים ומורחקים בדרבי האזורי – חצור בשיניים ניצחה את מרום הגליל

שער חצי עצמי מבעיטה של יחיאל כהן, העניק ניצחון חשוב למ.ס. חצור בדרבי האזורי על מרום הגליל,2:3.

שריקי

חצור מעודדת מהחלטת ועדת המשמעת להעניק לה ניצחון טכני על הפועל ג'ת ינוח מה שצמצם את הפער מהמוליכה ממבע ב-6 נקודות כשלחצור אף משחק חסר מול בני בענה, ידעה שאסור לה לשמוט נקודות מול מרום הגליל. 

בדרבי כמו בדרבי אפילו כשמדובר בדרבי אזורי, הייתה מתיחות בין השחקנים. האורחים היו הראשונים להוביל כבר בדקה הראשונה. מוריאל פרץ דייק מהנקודה הראשונה לאחר הכשלה ברורה של מאור סויסה והימם את הקהל הצבעוני של חצור. תשע דקות לאחר מכן, חצור הייתה בהלם מוחלט, מאור סויסה העלה את את מרום הגליל ליתרון מפתיע של 2:0. 

וקראט

מאז אותה דקה החלו חניכיו של טל אסור לתקוף ללא רחמים את שערו של אבי לוי. יאיר שריקי בשערו ה-11 העונה, צימק בדקה ה-37, 2:1.

מרום הגליל של משה שלי נכנסה לפאניקה ואפשרה לחצור לאזן את התוצאה סמוך למחצית משער של גבריאל מלול.  

במחצית השנייה, המשיכה חצור בהתקפותיה על שער מרום הגליל, אך הרבתה להחמיץ ממצבים קורצים. בדקה ה-87 כמעט והאורחים עקצו את חצור, אך אייל וקראט מנע שער בטוח. בדקה ה-90 המבוכה של חצור נמנעה משער חצי עצמי של מרום הגליל,2:3. 

לשחקני מרום הגליל העצבניים היו טענות קשות נגד השופט ואסים חליפה שנאלץ בסיום המשחק להרחיק בכרטיסים אדומים את האחים פאדי ובהא בראזי.

בסיום המשחק הייתה מהומה כשאנשי מרום הגליל ממשיכים להתלונן על השיפוט. השופט נטל עמו את כרטיסי השחקן של מרום הגליל. ככל הנראה הקבוצה תזומן לדיון בוועדת המשמעת. 

דילוג לתוכן