fbpx

להציל את הכדורסל מקריסה: מבחנה הראשון של מנהלת עמותת הספורט החדשה במועצת גליל עליון

לפני מספר ימים הכריעה מועצת הגליל העליון בדבר מנהל עמותת הספורט. מספר מועמדים הגיעו לקו הסיום במכרז והאישה שבהם, שרון טל-ברנע, נבחרה ברוב גדול.

שרון טל-ברנע מנהלת עמותת הספורט של גליל עליון

היא תכנס לתפקיד בראשית חודש פברואר ותחליף את זהרה דגן ששימשה כממלאת מקום המנכ"ל בשנה האחרונה, בנוסף לתפקידה כמנהלת אגף תפוח (תרבות, חינוך וספורט).

העמותה נמצאת בבעלות מועצה אזורית הגליל העליון ובאחריותה כ 700  ילדים, בני נוער ועשרות מבוגרים מהמועצה ומרשויות שכנות. טל-ברנע, תושבת קיבוץ אלרום, בעלת תואר שני במנהל עסקים, ניהלה מרכז קהילתי בנתניה, את אגף הספורט במועצה מקומית קריית טבעון ובשנים האחרונות את מתנ"ס יסוד המעלה.

זהרה דגן מנהלת אגף החינוך והתרבות במועצה, מסרה: "שרון מצטרפת לצוות מקצועי שמוביל את הספורט בגליל. אני בטוחה שהיא תצעיד אותנו להישגים חדשים ולקידום אורח חיים ספורטיבי לכל תושבי האזור". בחירתה של טל ברנע הפיחה סוג של תקווה מחודשת בקרב הספורטאים.

גליל עליון בפעולה: צילום שלומי מוצפי - מתוף דף הפייסבוק של הפועל גליל עליון.
גליל עליון בפעולה: צילום שלומי מוצפי – מתוף דף הפייסבוק של הפועל גליל עליון.

רק לאחרונה נודע כי ,קבוצות הגברים ונשים, נקלעו למצב כלכלי קשה וסכנת סגירה עדיין מרחפת עליהן. אין ספק כי יהיה זה מבחנה הראשון של מנהלת עמותת הספורט ובמחלקת הכדורסל לא הסתירו כי הם תולים בה תקוות גדולות.

דילוג לתוכן