fbpx

שר התיירות חנך את מלון"פרא" בבית המכס בגולן:"אנחנו נמשיך לטפח את הגליל והגולן ונשקיע בתיירות הפנים"

אנשי משרד התיירות, בראשות שר התיירות יואל רוזבוזוב, אלוף פיקוד צפון: אמיר ברעם, אנשי עסקים וראשי מועצות מצפון הארץ,  חנכו בטקס רשמי וחגיגי את קביעת המזוזה,  בריזורט היוקרתי, מלון פרא בצומת בית המכס, שיפתח לקהל בסוף חודש אוגוסט.

צילומים: אביהו שפירא.

הארוע כלל קוקטייל חגיגי, קביעת מזוז, גזירת סרט  וסיור שערך היזם ליאו גלסר, יחד עם בעלי המלון  ישי מלכה. לאחר קביעת המזוזה הפתיעו המארחים את האורחים בחגיגה מקומית. שר התיירות, יואל רוזבוזוב, פתח את האירוע ואמר: “אני מתרגש ושמח לחנוך את מלון פרא בצומת בית המכס, עליו עמלו במשך שנים. מדובר במקום עם אמירה חזקה ועומק, שהוקם עם המון מחשבה והשקעה". לדבריו: "אני רק חודש בתפקיד, אך גיליתי שאנשי התיירות בישראל הם ציוניים.. מלון פרא הוא מפעל חשוב ומבטיח להמשיך ולפתח לטווח הארוך".

אמיר הלוי מנכל משרד התיירותאמר: "ליזם, ליאו גלסר,היה חזון לפני כ 19 שנה. במקום בו אנו עומדים  11 חיילים נהרגו אז, בשטח סורי, והיום הצלחנו להקים עליו  מלון  שהולך להיות מרכז תיירותי בגולן ובצפון".עוד מוסיף הלוי: "אנו מבינים שכיום חסרים בישראל  חדרי מלון ולכן מלון פרא נמצא במסלול מתקדם להגדלה של עוד 60 חדרים״. ליאו גלסר היזם עדכן את האורחים ואמר: "מבחנתי זהוארוע היסטורי, החלטנו להפוך את מתחם בית המכס שהיה נטוש ועזוב במשך עשרות שנים למלון ברמה בינלאומית שבו השקענו את מיטב המוחות ונעזרנו באנשי המקצוע הטובים בעולם על מנת להקים בשטח זה של 8 דונם את הריזורט היפה ביותר בישראל". 

ישי מלכה מבעלי המלון חתם ואמר: "היום מתחילה חוויה חד פעמית לכל אורחי המלון..המבנים האלו, ההיסטוריה שלהם, הטבע והחומרים שמקיפים אותנו – כל אלו יוצרים כאן חתיכה של חווית אירוח שאין בשום מקום אחר". מלכה סיים את דבריו ואמר:    פרא מציע מגוון סוויטות,הממוקמות ב-4 בניינים שונים אשר שומרות על יסודות האתר ההיסטורי, בית המכס העליון. במלון יוצעו בין הייתר:   מרתף יין, מסעדה של השף רועי דורי, ספא יוקרתי, בריכה, אולם אירועים ובוסתנים מסביב".

נדיה כהן אלמנתו של אלי כהן עם שר התיירות.

הגיעו לקבוע את המזוזה: שר התיירות יואל רוזבוזוב, אמיר הלוי מנכ"ל משרד התיירות, חתן פרס ישראל יהודה הראל, האלוף אמיר ברעם מפקד פיקוד צפון, חיים רוקח ראש מועצה אזורית רמת הגולן, אלי מלכה איש העסקיםוראש המועצה האזורית רמת הגולן לשעבר, סמי בר לב ראש מועצת קצרין,איש העסקים דוד גולברי מבעלי גולברי, נדיה כהן אלמנתו של אלי כהן, איש העסקים גדי אליאס, אסף קדם בעלי יקב אסף,  דימי אפרצב– ראש מועצה מקומית קצרין, באסם דאבח– מבעלי קבוצת דאבח ועוד.

השאר תגובה

דילוג לתוכן