fbpx

תנופת פיתוח בקיבוצים ובבתי הספר בגליל העליון – עבודות בהיקף של כשלושה מיליון ש"ח

מועצה אזורית הגליל העליון מקדמת עבודות בינוי ופיתוח בקיבוצים ובבתי הספר בהיקף של כשלושה מיליון ₪. את התקציבים לביצוע אגמה המועצה ממשרדי ממשלה, קרנות, ובהשתתפות הקיבוצים והמועצה.

קקקקקק

פירוט העבודות כולל את גדות, שם הסתיימה עבודת שדרוג מגרש הכדורסל (אספלט חדש, צביעה, גידור, מתקני סל ותאורת לד). בגונן עומדים לפני סיום גן ציבורי בשכונת ההרחבה, ובמרכז קלור למוסיקה ומחול משלימים גינון בכניסה למבואה החדשה. בדפנה עובדים על שדרוג ההנגשה לבית העלמין, ובמנרה על שיפוץ מבנה גדול בו יתגוררו חברי גרעין נח"ל של ארגון השומר החדש.

שני קיבוצים נוספים בהם מבוצעת עבודת תשתית כבישים הם מחניים  ושדה נחמיה, שם עובדים על כביש הכניסה לקיבוץ, שיפור הניקוז, ריבוד, שול, צביעה ותמרור.

קקקק

הפיתוח ממשיך לבתי הספר שבאחריות המועצה. ב"לב העמק"שבנאות מרדכי נבנה מקלט- עילי על חורבותיו של מקלט ישן, ב"מבוא הגליל" וב"עמק החולה" משפצים כיתות, תאורה, תקרה אקוסטית ומיזוג, ובכל בתי הספר משפרים את הנגישות הפיזית בהתאם לתקנות הנגישות. מאגף החינוך מוסיפים כי נשלמת עבודת התכנון ולקראת ביצוע בחודשי הקיץ של גנים ומעונות חדשים בקיבוצים בהם גדל משמעותית מספר הילדים, ביניהם קדרים, כפר סאלד, עמיר, וחולתה.

דילוג לתוכן