fbpx

10 מיליון שקל יושקעו בהקמת פארק תיירותי אזורי במרום הגליל

ראש המועצה עמית סופר אירח לפני מספר ימים את שר התיירות יריב לוין. במהלך פגישתם קידם ראש המועצה טיפול בנושאים תיירותיים, בהם תכניות לפיתוח תשתיות תיירותיות ציבוריות ביישובים השונים.

מדובר בתוכניות שהוגשו למשרד התיירות לפני כשנה וכוללות בקשות לפיתוח מוקדי תיירות, מצפים וטיילות נוף. ראש המועצה ציין בפני השר כי בקשות המועצה לא אושרו בשנה החולפת על ידי המשרד שיעדיו התיירותיים מתמקדים בתיירות נכנסת מחו"ל ופחות בתיירות כפרית הנסמכת על תיירות פנים בעיקר. ראש המועצה הסביר לשר את חשיבות פיתוחם של עוגנים תיירותיים וסיפר כי יישובים תיירותיים כמו אמירים, כלנית, ריחניה ועוד רבים אחרים, נסמכים מאוד על הפרנסה מענף התיירות.

שר התיירות הציע להגיש פעם נוספת את הבקשות לכשיתפרסם הקול הקורא ממשרדו. פרויקט נוסף שעבורו ביקש ראש המועצה סיוע הוא השלמת כפר תיירות חזון במסגרתו פותחו התשתיות, מערך הכניסה ליישוב ועד למרכזו, הצבת תאורה, מדרכות ועבודות גינון בסכום של  1,900,000 ש' ונדרש תקציב נוסף להשלמתו. נושא נוסף שעלה בישיבה הוא הקמת פארק תיירותי אזורי בעלות כוללת של כ –  10,000,000 ש'.

מלשכת ראש המועצה נמסר כי הושלם גיוס של חצי מהמשאבים הנדרשים וצוותי התכנון כבר שוקדים על תכנון מפורט. בנוסף, העלה סופר את החשיבות לקדם לביצוע את מיתוג דרך היין במרום הגליל כעוגן למשיכת תיירים לאזור כולו. השר עדכן כי פרויקט השילוט שאושר למועצה לפני כשנה בתהליכי ביצוע. בסיום הישיבה הודה ראש המועצה עמית סופר לשר ולאנשי משרדו על שיתוף הפעולה ואמר כי האתגר התיירותי העומד בפנינו הוא המשך מיתוג מרום הגליל כאזור תיירותי ולחשוף את קהל היעד לנכסים התיירותיים שיש למרום הגליל להציע.

דילוג לתוכן