שירות חדש ללקוחות מאוחדת- מוקד טרום לידה

מאוחדת משיקה מוקד ייעודי טרום לידה, שיאפשר לכל אישה לקבל מענה מקצועי ומקיף, מבלי שתצטרך להגיע למרפאה.  המענה במוקד ניתן על ידי אחיות ומילדות מקצועיות בתחומי טרום לידה, שיעניקו מענה משולב לנשים טרום ולאחר לידה. בין השירותים שינתנו במוקד: ליווי טרום לידה, יעוץ הנקה, יעוץ שינה, מענה אחיות זמין להתייעצויות במקרים דחופים – בין השעות 8 בבוקר ועד חצות הלילה במקביל. במוקד ינתן גם מענה אדמיניסטרטיבי לזימון תורים, הפקת התחייבויות, טיפול בהחזרים, מידע על פריסת שירותים, זכאויות שב"ן ועלויות, כך שיינתן המענה המושלם ללקוחות מאוחדת, וכל זאת בנוחות ובמהירות, כשהן לא נדרשות לצאת מבתיהן.

יוסי זליקוביץ מנהל מרפאות מאוחדת צפת ומרום הגליל: "מדובר בשירות חדשני, מיוחד, היברידי לציבור הנשים הרחב שלנו. מאוחדת מבינה את הצורך במענה לקהל לקוחותיה בכל עת ובהתאם לזמנים המשתנים יחד עם אוזן קשבת ובהתאם לדרישות המגיעות מהשטח".

הגב' עידית ורד, מנהלת המוקד המיילדותי, אגף הסיעוד: "המוקד נולד מתוך הצורך לאפשר גם לאישה העסוקה, שמתקשה להתפנות ולהגיע פיזית למפגש עם האחות במרפאה, להתייעץ, לשאול ולשתף במה שעובר עליה במהלך טרום הלידה. כל אנשי המקצוע במוקד עברו הכשרה ייעודית בתחום ההתמחות שלהם, ויודעים לתת מענה מדויק לצרכים של האישה, בין אם היא לפני, בתקופה טרום ולאחר הלידה, וכל זה מבלי שתצטרך לעזוב את הבית. מכל מקום ובכל זמן, טיפול אישי, מקצועי ומכיל בהתאם לצרכים וההעדפות של האישה ההרה ולאחר הלידה".

במוקד טרום לידה יוענק מענה כמו גם כלל שירותי האדמיניסטרציה הנדרשים בתחום. הגב' עידית ורד, מנהלת המוקד המיילדותי, אגף הסיעוד: "המוקד נולד מתוך רצון לאפשר לנשים לקבל מענה מקצועי בכל זמן ובכל מקום, וללוות אותן יד ביד במסע ההורות"

הגב' מושקי ברוד, מנהלת תקשורת שיווקית מגזר חרדי במאוחדת מוסיפה כי "זהו עוד שירות בלעדי של מאוחדת שמעמיק את הקשר עם הלקוחות ומתאים עצמו כדי להנגיש עבורן את כל הנדרש, גם בתקופה המרגשת והמשמחת".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן