fbpx

הנקמה המתוקה: בצפת לא שכחו לחדרה את אירועי המשחק הקודם והביסו אותם

כשנותרו חמישה מחזורים נותרו לסיום העונה, קבוצת מ.ס. צפת עשתה צעד חשוב במטרה להבטיח עונה נוספת בליגה הארצית. צפת גברה על מכבי חדרה,72:89 (35:38) במאבק ההישרדות על מנת להימנע מלסיים במקום העשירי המוביל למשחקי הפלייאוף התחתון. 

הנקמה הושלמה - שווה לחייך.
הנקמה הושלמה – שווה לחייך.

סיבוב שלם חיכו בצפת לקבוצת מכבי חדרה כדי לגמול לה על ההפסד המרגיז בחדרה שלפי טענת צפת נגזל לה מתחת לאף ע"י אנשי שולחן המזכירות החדרתים. עוד בצומת פילון בדרכם לצפת הריחו האורחים את תאוות הנקם של שחקני צפת צמאי הדם. המאמן שלום (פופי) חדד שייך את ההפסד של צפת בחדרה להתדרדרותה של צפת בליגה. את הדריכות למשחק היה אפשר לחוש באימוני השבוע האחרונים שהיו מפרכים. 

פורצת לסל

שחקני צפת עלו באטרף למשחק והפגינו משחק גברי עם מאבק על כל כדור. האולם היה מלא והקהל המקומי דחף את הקבוצה ללא הפסק.בשלושת הרבעים הראשונים המשחק היה צמוד והיה נדמה שמי שיעשה יותר שגיאות ישלם את המחיר בהפסד. ברבע האחרון הפגינה צפת משחק שצריך להיות רשום בספר הכדורסל.

מספר 1: טרוור סטארק - תצוגת כדורסל מדהימה.
מספר 1: טרוור סטארק – תצוגת כדורסל מדהימה.

משחק מדהים עם קליעות לשלוש ממרחקים מטורפים של האמריקאי, טרוור סטארק,רועי עמור וקובי עמר תסכלו את הקבוצה האורחת שהייתה בפיגור של 20 נקודות כשנותרו 4 דקות לסיום. כעת לאחר שצפת הביסה את חדרה ב-17 הפרש, צריכה צפת לקוות ששאר יריבותיה למאבקי ההשארות יפסידו.

שולחן מזכירות מקצועי: המשקיף ברוך זלינגר ומאמן צפת,חדד.
שולחן מזכירות מקצועי: המשקיף ברוך זלינגר ומאמן צפת,חדד.

במחזור הבא צפת תנוח ומשחקה הבא ייערך בעוד כשבועיים במושב בית יהושוע שם צפת תתארח למשחק קשה שאמור להבטיח את ההשארות בליגה במידה ותנצח את הפועל לב השרון. 

המשחקים שנותרו לצפת 

מחזור 22: חופשית. מחזור 23: הפועל חוף השרון (חוץ). מחזור 24: הפועל חיפה (בית). מחזור 25: הפועל עכו (חוץ). מחזור 26: אקדמיית וינגייט (בית). 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן