fbpx

מחירי הדיור בחצור מטפסים בכ-10% מדי שנה' – 5 חדרים ב 1.25 מיליון ש'

חברת גלעד מאי תחל לשווק פרויקט מגורים נוסף, החמישי במספר שלה, בחצור הגלילית. הפרויקט, "בית בבוסתן", כולל 26 קוטג'ים צמודי קרקע בדו משפחתיים ורביעיות בני חמישה חדרים (שטח בנוי של 135-164 מ"ר), גינות פרטיות בגודל של עד 185 מ"ר וכן מרפסות שמש בנות 7-20 מ"ר.

unnamed

המחיר, החל מ-1.25 מיליון שקלים בלבד. שכונת הבוסתן נחשבת לשכונה איכותית ומועדפת בקרב תושבי חצור והגליל כולו, אולם עד כה ניתן היה לבנות בה בית צמוד קרקע רק במסגרת מכרזי בני ביתך וזהו הפרויקט הראשון בשכונה בו מתאפשרת רכישת בית צמוד קרקע מקבלן הצעה- "עם מחיר וזמן אכלוס ידועים וקבועים מראש". וגם ליווי בנקאי ובטוחות ללקוח. במקביל נמשך שיווק פרויקט "צמרות הבוסתן פרימיום", של גלעד מאי, הכולל 39 יח"ד ב-3 מבני בוטיק, 3 דירות בלבד בכל קומה. בתמהיל דירות של 4 חדרים, דירות גן 5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים 4 חדרים.

המחירים החל מ- 865 אלף ₪ לדירת 4 חדרים בשטח בנוי של 99 מ"ר, ועוד מרפסת של 11 מ"ר כאשר האכלוס צפוי עד סוף השנה. מהדירות נשקף נוף לעמק החולה, רמת הגולן, החרמון, הגליל העליון והר כנען. 'גלעד מאי' היתה חברת הבניה הראשונה אשר חזרה לבנות בחצור הגלילית לאחר 30 שנה בהן לא נבנתה כלל בנייה רוויה ביישוב.

לפני כשלוש שנים החלה בבניית שלושה פרויקטים ובסך הכל 112 יחידות דיור שנמכרו במלואן במסגרת פרויקט "אהבה ראשונה" שאוכלס זה מכבר ופרויקט "צמרות הבוסתן" אשר יתאכלס בקרוב. שכונת הבוסתן הנבנית בימים אלו הינה חלק מתכנית מתאר כוללת ליישוב חצור הגלילית. תוכנית המשתרעת על פני 7000 דונם שבמטרתה הכפלת מספר התושבים וכוללת הקמת 33 מתחמי מגורים עם 1,400 יחידות דיור. שתי שכונות גדולות, בהן 1,100 יחידות דיור, מתוכננות על הגבעות שמצפון ליישוב הקיים וייבנו כך שייצפו על נוף עמק החולה ורמת הגולן מכיוון אחד, ועל רכס הרי צפת מהצד השני.

גלעד יפרח, מנכ"ל גלעד מאי: "הרוכשים הם תושבי הישוב שלראשונה מזה שלושה עשורים מקבלים אפשרות למגורים בבתים בתכנון עכשווי ובסטנדרט מודרני. אין ספק שהעובדה הזו מושכת גם מתעניינים מיישובי הסביבה שרואים את ההתחדשות והפיתוח המואץ של הישוב שהולך להכפיל את עצמו. עדות לכך היא קפיצות המחיר באחוזים בשנים האחרונות על פי נתוני רשות המיסים של כ- 10% בקירוב בכל שנה".

דילוג לתוכן