fbpx

5 מחזורים לסיום: בצפת רוצים להגיע למאבק המכריע מול מעלות עם רצף ניצחונות

חמישה מחזורים נותרו לסיום העונה ובצפת מוכנים כבר כעת לקנות טבלה פנימית שבה היא ממוקמת בסיום הליגה עם מספר נקודות זהה למעלות ועכו. במצב שכזה ובהנחה שצפת לא תפסיד במעלות ב-22 הפרש, היא תבטיח את השתתפותה במשחקי הפליאוף העליון.

המוליכה רמת השרון ואליצור נתניה כמעט והבטיחו באופן סופי את השתתפותם וכעת נאבקות ביניהן על ראשות הבית. צפת הממוקמת במקום החמישי,רחוקה בנקודת ליגה ממעלות ועכו, מה שמבטיח מאבק מעניין לסגירת רשימת העולות למשחקי המבחן עד המחזור האחרון.  צפת שהשיגה בראשית השבוע את ניצחונה ה-11, במאבק מותח על כפר יונה, 79:83, רוצה להגיע למעלות עם רצף ניצחונות. 

תסריט העלייה – המאבק על הפליאוף עד המחזור האחרון 

מחזור 18: הפועל ג'ת – מ.ס. צפת. מעלות – גבעת שמואל. הפועל עכו – מכבי כרמיאל. התחזית: ניצחונות לשלושת המתמודדות על הפליאוף. עכו – 31 נק'. מעלות -31 נק'. צפת – 30 נק'. 

מחזור 19: מ.ס. צפת – גבעת שמואל. אליצור נתניה – מעלות. נצרת עלית – הפועל עכו.  התחזית: נצחונות לצפת ולעכו. הפסד למעלות. עכו -33 נק'. צפת – 32 נק'. מעלות – 32 נק'.

מחזור 20: מעלות – צפת. עכו – אליצור נתניה. תחזית: ניצחון של צפת יקרב אותה לפליאוף. עכו תפסיד בבית לנתניה. במצב שכזה: צפת – 34 נק'. עכו – 34 נק'. מעלות – 33 נק'. בהנחה שצפת תפסיד למעלות. עכו – 34 נק'. מעלות – 34 נק'. צפת – 33 נק'. 

מחזור 21: עמק חפר – צפת, עכו – מעלות. תחזית: צפת אמורה לנצח בחוץ. עכו מארחת את מעלות שכל תוצאה בו אפשרית, אך סביר להניח שתנצל את הביתיות עד הסוף: עכו – 36 נק', צפת – 35 נק', מעלות – 35 נק'. 

מחזור 22: צפת – מ.ס. רמת השרון. מעלות – עמק חפר. קרית אונו -עכו. תחזית: מעלות ועכו ינצחו במחזור הנעילה. צפת תארח את המוליכה להיום, מ.ס. רמת השרון גם במטרה לגמול על התבוסה הצורמת מהסיבוב הראשון וגם להעפיל לפליאוף. שורה תחתונה: ניצחון של צפת על רמת השרון או ניצחון במעלות יביא את מ.ס. צפת מרחק קצר ממאבק על העלייה לליגה הלאומית.  

 

דילוג לתוכן