5 מקומות לנופש בדרום רמת הגולן

צילום: בית הארחה מדרשת הגולן

דרום רמת הגולן מציע שפע של מקומות קסומים לנופש, המשלבים נופים מרהיבים, אווירה כפרית ושפע של פעילויות למשפחות. הנה חמישה מקומות מומלצים ללינה באזור: 

לאוהבי הטבע והאווירה הכפרית – מדרשת הגולן בחיספין

מדרשת הגולן, השוכנת בלב נופי רמת הגולן המרהיבים, מציעה חוויית אירוח יוצאת דופן המשלבת נופש כפרי עם פעילויות חינוכיות מעשירות. המקום מהווה מרכז סיור ולימוד המיועד למגוון רחב של קהלים, החל מתלמידי בתי ספר ועד משפחות וקבוצות מבוגרים ומאירוח המותאם לציבור הדתי, עם ארוחות כשרות למהדרין.

בית ההארחה כולל 100 חדרי אירוח מרווחים, המתאימים הן למשפחות והן לזוגות. האורחים נהנים מאווירה כפרית שקטה ונוף עוצר נשימה של הרי הגולן. אחד היתרונות המרכזיים של מדרשת הגולן הוא השילוב בין פעילויות חינוכיות לאירוח. צוות המדרשה, המורכב מתושבי האזור, מציע מגוון סיורים, הרצאות ופעילויות לכל המשפחה, המאפשרים למבקרים להכיר את הגולן לעומק. מיקומה האסטרטגי של המדרשה מבטיח גישה נוחה לאטרקציות ומסלולי טיול באזור, מה שהופך אותה לבסיס אידיאלי לחקר יופיו של הגולן.

בסיכום, מדרשת הגולן מספקת חוויה ייחודית המשלבת אירוח כפרי איכותי, פעילויות חינוכיות מעשירות, ואווירה דתית מכבדת, הכל בלב נופי הגולן המדהימים.

לפרטים על אירוח כפרי במדרשת הגולן 

טלפון להזמנות: 072-256-7158

לאוהבי השטח – חאן אל על

חאן אל על, הממוקם בישוב אבני איתן שבדרום רמת הגולן, מציע חווית נופש ייחודית בלב הטבע. החאן נמצא בסמוך למסלול הפופולרי של נחל אל על, מה שמאפשר לאורחים ליהנות מנופים מרהיבים ואטרקציות טבעיות מגוונות.

 חאן אל על מציע מגוון אפשרויות לינה, כולל חדרי אירוח מאובזרים, אוהלי רועים גדולים ואוהלים משפחתיים ממוזגים. המקום מתאים במיוחד למשפחות וקבוצות, ומספק אווירה כפרית ונעימה, המאפשרת חיבור לטבע ולסביבה. בין השירותים הנלווים, החאן מציע חדר אוכל המגיש ארוחות בוקר, צהריים וערב, וכן סדנאות ייחודיות המיועדות לצוותים ולמשפחות. האורחים יכולים גם לשכור אופניים ולצאת לטיולים באזור, המציע מסלולי הליכה ורכיבה מרהיבים.

 הסביבה של חאן אל על עשירה באטרקציות ופעילויות, כולל שמורות טבע, אתרי מורשת ופעילויות חקלאיות. זהו מקום אידיאלי למשפחות המחפשות חופשה המשלבת טבע, חוויות קהילתיות ואפשרויות לפעילויות חוץ.

חאן אל על הוא יעד מצוין לכל מי שמעוניין לחוות את יופיו של הגולן, עם הזדמנות ליהנות מהאווירה הכפרית והירוקה של האזור.

 טלפון להזמנות: 04-6806677

 לחובבי הנוחות והיוקרה – מלון פרא

מלון פרא הוא מלון בוטיק יוקרתי הממוקם בלב רמת הגולן, המשתרע על פני שמונה דונם של טבע קסום. המלון מציע 27 חדרים וסוויטות הממוקמים בארבעה מבנים שונים, כל אחד מהם מעוצב בקפידה כדי לשלב את הנוף המרהיב עם נוחות מודרנית.

אחת מהאטרקציות המרכזיות של מלון פרא היא המסעדה המציעה תפריט קולינרי עשיר, המבוסס על חומרי גלם מקומיים ועונתיים. השף רועי דורי יוצר מנות מתוחכמות ומקוריות, המשלבות את הטעמים הייחודיים של הגולן, עם דגש על גבינות ארטיזנליות, זיתים סורים ובשר בקר משובח.

במלון ישנן גם מגוון מתקנים מפנקים, כולל בריכת אינפיניטי, ג'קוזי, סאונה יבשה ורטובה, וספא איכותי המציע טיפולים מרגיעים. האורחים יכולים ליהנות מחדר כושר, חדר סנוקר, ומגנים מטופחים המוקפים בטבע פראי, המעניקים תחושת רוגע ופרטיות.

מלון פרא מיועד למבוגרים בלבד (מגיל 18+) ומציע חווית אירוח ייחודית המשלבת יוקרה עם פשטות, מה שהופך אותו ליעד מושלם לזוגות ולמי שמחפש חופשה שקטה ומרגיעה בלב הגולן.

טלפון להזמנות: 077-331-1222

לחובבי הגלאם והטבע – שמחה בכרם

שמחה בכרם ממוקם במעלה גמלא, בלב כרם גפנים וניחוחות הדרים, ומציע חווית אירוח ייחודית באווירה כפרית ונעימה. המקום מתאפיין בשני יורטות (אוהלים מונגוליים) מרווחות, המיועדות לאירוח זוגות ומשפחות, ומספקות נוחות מקסימלית עם כל האביזרים הנדרשים.

 החצר המטופחת המקיפה את היורטות מלאה בצמחייה עשירה וצבעונית, מה שמוסיף לאווירה השלווה של המקום. כל יחידת אירוח מצוידת בג'קוזי פרטי, המאפשר לאורחים ליהנות מרגעי רגיעה ונחת לאחר יום של טיולים באזור.

 שמחה בכרם מציע לאורחיו מגוון פעילויות ואטרקציות בסביבה, כולל מסלולי טיול רגליים, רכיבה על אופניים, וסדנאות חקלאות. האזור עשיר בנופים מרהיבים, שמורות טבע ואתרי מורשת, מה שהופך אותו ליעד מושלם למשפחות המחפשות חופשה פעילה ומעשירה.

 המקום מתאים במיוחד לאוהבי טבע ולמי שמעוניינים לחוות את הגולן בצורה אותנטית, עם אפשרות ליהנות מהשקט והיופי של האזור. שמחה בכרם הוא בחירה מצוינת לכל מי שמעוניין להתרחק מהשגרה וליהנות מחוויה ייחודית בלב הטבע.

טלפון להזמנות 054-540-2595

לחובבי האינטימיות –  בקתה בגבעה

בקתה בגבעה, הממוקמת בגבעת יואב שבדרום רמת הגולן, מציעה חווית אירוח ייחודית באווירה שקטה ונינוחה. המקום נמצא בתוך שטח מטופח, מוקף עצי נוי ופרי, ומספק לאורחים הזדמנות להתרחק מהשגרה וליהנות מהטבע היפה של הגולן.

הבקתה מציעה חדרי אירוח נוחים ומעוצבים, המיועדים לזוגות ולמשפחות. האורחים יכולים ליהנות ממרפסת פרטית עם נוף עוצר נשימה של האזור, מה שמאפשר להם להירגע וליהנות מהשקט של הסביבה.

במהלך השהות בבקתה, האורחים מוזמנים לחוות פעילויות שונות כמו טיולים רגליים בסביבה, רכיבה על אופניים, וסדנאות חקלאות. המקום מתאים במיוחד לאוהבי טבע ולמי שמעוניינים לחוות את הגולן בצורה אותנטית.

בקתה בגבעה היא בחירה מצוינת לכל מי שמחפש חוויה ייחודית ואירוח חם בלב הגולן, עם אפשרות ליהנות מהאווירה הכפרית והירוקה של האזור.

טלפון להזמנות: 050-321-0793


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן