בחודשי הקיץ האחרונים נפתחו עמדות הסברה של פיקוד העורף במקומות מרכזיים ברחבי הארץ כחלק מקמפיין חדש. קמפיין פיקוד העורף נועד להעלות למודעות את נושא ההיערכות לחירום, זאת ע"י הדרכות של מדריכי האוכלוסייה לשעת החירום אשר מאיישים את העמדות. המדריכים מחלקים עלוני הסברה ומשחקים לילדים, מצלמים סרטונים בנושאי מוכנות לחירום ומחפשים את 'המשפחה המוכנה ביותר בישראל'. בצפת, הוקמו עמדות בבניין העירייה, במתחם הקניון, ברחוב ז'בוטינסקי ובכניסה למדרחוב – אשר פתוחות לקהל הרחב.
מדברי מ״מ ראש ענף הסברה בפיקוד העורף, רס״ן שירן שמחי על הקמפיין: ״הקיץ החלטנו להעביר את המסר החשוב של היערכות לחירום בצורה חווייתית ומהנה. הניסיון בארץ ובעולם מוכיח כי מצבי חירום עלולים לפקוד אותנו ללא זמן להכנה מוקדמת, אולם מי אשר יתכונן מראש, יתמודד בצורה טובה ואפקטיבית עם מצב החירום".
אולי יעניין אותך
לגלות עוד מהאתר חדש בגליל
Subscribe to get the latest posts sent to your email.