תודה: במכללה האקדמית בצפת נערך אירוע הצדעה לפעילי ומתנדבי אנוש בצפת וקריית שמונה

ערב מרגש שכולו הכרת תודה למתנדבים, תורמים ובני משפחות החברות בעמותת אנוש בקרית שמונה וצפת, התקיים במכללה האקדמית צפת. במהלך האירוע הוצג שירות תמיכה וייעוץ למשפחות אשר אחד מחבריה מתמודד עם מחלת נפש, ברחבי הגליל.

6

האירוע הוקדש בעיקר להצדעה למתנדבים ותורמים הפועלים במהלך כל השנה במרכזיים החברתיים של עמותת אנוש בצפת וקריית שמונה. הרב אברהם אוחנונה, יו"ר ההנהגה המתנדבת בסניף אנוש ברך את הגופים התורמים והמתנדבים והדגיש בדבריו את חשיבותה של הנתינה לקהילה. בהמשך הוענקו תעודות הוקרה לתורמים ומתנדבים בהם:  מפעל טבע מיגדה קריית שמונה, מפעל א.ר.י קיבוץ כפר חרוב, הרב משה והב רב מחלבות שטראוס ישראל בע"מ, סטודנטים מהפקולטה לרפואה בצפת, סטודנטיות מהמכללה האקדמית צפת, ארגון רוטרי צפת בניהולם של ד"ר קלייב גולד ואדל, חברי הנהגה מתנדבת: יגאל חורי, לידיה גרינשפן, יעקב דהן גזבר סניף אנוש צפת, סמדר צבר ועו"ד חגי הראל ממושב נטור, סמי שטיין מאבני איתן. תודה מיוחדת הוענקה למכללה האקדמית צפת אשר ארחה את האירוע באודיטוריום בית וואהל, במסגרת פעילותה החברתית ותרומתה לקהילה.

unnamed

באירוע הציגה סטפני בלק מנהלת מיל"ם באשכול צפון את השירות של תמיכה וייעוץ למשפחות המתמודדות עם משבר נפשי. שיאו של האירוע היה המופע "קביים של אמונה" במהלכו א'. וד'. אלרועי,  נכי שיתוק מוחין אשר סיפרו את סיפור חייהם המרתק. הם דברו על ההתמודדות בזוגיות ובמשפחה ולמרות נכותם השניים מנהלים זוגיות  מדהימה. סיפור חייהם ריגש וצמרר את המשתתפים.

האירוע אורגן ע"י לילך הדסי רכזת מרכז חברה ופנאי אנוש צפת, שרונה קיסר רכזת מרכז חברה ופנאי בקריית שמונה, ודנית רז מנהלת סניפים צפת קריית שמונה וכרמיאל.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן