fbpx

עידן עמדי הלהיב את הקהל בחצור הגלילית במופע שנערך בחסות מפעל הפיס

הכרטיסים למופע המוסיקה הסוחף של הזמר והיוצר עידן עמדי שנערך במסגרת אירועי התרבות של מפעל הפיס – "בימות פיס", אזלו כחודשיים לפני קיום המופע.

עידן עמדי בצילום משותף עם מנהלת מחלקת התרבות של חצור הגלילית שמרית בן שבת.

עידן עמדי במופע מלא הצליח להלהיב את מאות הצופים, בהם מנהלת מחלקת התרבות של חצור הגלילית שמרית בן שבת. "בימות פיס", פרויקט התרבות הגדול של מפעל הפיס, מאפשר זו השנה התשיעית לתושבי הפריפריה ליהנות מהופעות חיות של מיטב האמנים הישראלים, במחיר סמלי במיוחד. מטרת "בימות פיס" הינה להעשיר את ההיצע התרבותי על כל גווניו לתושבי הפריפריה, ולאפשר למגוון רחב ביותר של אמנים ישראלים להופיע בפני קהל נרחב בכל רחבי הארץ. חלק מהמופעים יתקיימו אף ללא תשלום.

במסגרת הפרויקט, במהלך השנה הקרובה מפעל הפיס יעניק לכ-220 רשויות ברחבי הארץ, הזדמנות ליהנות ממופעי תרבות מבוקשים, תוך בחירת סוג המופע, מתוך היצע נרחב של עשרות אמנים מהשורה הראשונה, כולל אמנים אהובים מהחברה הדתית והערבית.

יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי:"אנו גאים שהמופעים מוצעים לקהל הרחב בפריסה כלל ארצית כך שכל אזרחי ישראל לרבות אזורי הפריפריה יכולים ליהנות מבילוי תרבותי איכותי במחיר סימלי. אנו נמשיך להפתיע עם מגוון אומנים מכל הסגנונות והקשת התרבותית ליצור חוויה מלאה ושלמה בקרב כל אחד ואחד בתושבי ישראל".

השאר תגובה

דילוג לתוכן