fbpx

מרידור,שר המשפטים לשעבר בצפת:" "הדמוקרטיה נמצאת בימים אלה תחת מתקפה"

"80% מקרב המתמחים ביחידות השונות של משרד המשפטים במחוז הצפון, הם בוגרי בית-הספר למשפטים במכללה האקדמית צפת", מסר פרופ' מוחמד ותד, ראש בית-הספר למשפטים בטקס 'פתיחת שנת המשפט', במכללה האקדמית צפת. זהו הישג חסר תקים מאז היווסדו של בית-הספר בשנת 2008.

בטקס השתתפו ראשי המכללה, סגל מרצים וסטודנטים למשפטים, אורחים מכובדים ממערכת המשפט בישראל, לרבות יו״ר בית-הדין למשמעת של לשכת עורכי הדין במחוז הצפון, עוה״ד עיסאם ח׳טיב. האירוע  נפתח בברכתו של פרופ' מוחמד ותד, שדיבר על המהפך המתרחש בימים אלה בבית-הספר למשפטים, עם קליטתם של מרצים חדשים יידועי שם בינלאומי בתחומם, ועל בקשתם של מרצים רבים בוגרי אוניברסיטאות למשפטים ידועות בארץ ובעולם ללמד במכללה.בהמשך נשא דברים פרופ' רביע חלאילה, סגן נשיא לעניינים אקדמיים, אשר בירך בחום את הסטודנטים החדשים והוותיקים לשנת לימודים פורייה ומעניינת.

בהציגו את אורח הכבוד בטקס אמר פרופ' ותד, כי עוה"ד דן מרידור נמנה היום עם האנשים הענייניים בישראל. הרצאתו של מרידור עסקה באתגרי הדמוקרטיה בארץ ובעולם הנמצאת בימים אלה תחת מתקפה. "ביטויים כמו דמוקרטיה, שוויון זכויות ושלטון החוק הפכו להיות לא מוסכמים ותחת התקפה. זה מאוד מסוכן, שערכי היסוד של החברה מותקפים וצריך להגן עליהם".במהלך הטקס העניקו פרופ' ותד וסגניתו ד"ר יעל עפרון, תעודות הוקרה לסטודנטים המצטיינים:שרית כץ – מצטיינת שנה א', רוזית יעקב –  מצטיינת שנה ב' ויצחק דרוקמן מצטיין שנה ג'. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן