fbpx

צפת מארחת את האחרונה – כרמיאל ושעב בקרב על הראשות

לאחר שני משחקי חוץ לא קלים, בהם הוציאה 4 נקודות ליגה חשובות, חוזרת צפת אל מגרשה הביתי בטובא ותארח ביום שישי (14:00) את נועלת הטבלה, הפועל דיר אל אסד.

צילום ארכיון: שלומי אביסדריס – שער שלישי העונה.

האורחים מדיר אל אסד, ללא אף נקודת ליגה העונה, ינסו לחזור מול צפת הבלתי מנוצחת בשלום. צפת לה 16 נקודות בשמונה מחזורים סיימה בתיקו 1:1 את משחק הצמרת שנערך בג'וליס, מול כפר סמיע שהייתה במקום השני עד אותו משחק.שלומי אביסדריס העלה את צפת ליתרון בבדקה ה-15. המארחים איזנו בדקה ה-70.

עיניי צפת והמאמן, יוסי סופר, יהיו נשואות אל משחק העונה שייערך למחרת (שבת) בכרמיאל, בין המוליכה הפועל המקומית לשנייה בטבלה, אחווה שעב שעדיין לא נוצחה העונה. ניצחון של שעב, יביא להחלפת הראשות. ועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל, קנסה את צפת ב-1000 ש"ח על אירועי המשחק בו גברה צפת על ג'דיידה מכר,1:0. צפת נענשה בגין התגרה ההמונית בין מחנות שתי הקבוצות בסיום המשחק לאחר ששחקן מקומי סטר לשחקן פצוע של צפת ששכב על הדשא. ג'דיידה נקנסה ב-3.000 ש"ח ושחקנה מוחמד כיאל, הורחק ל-3 משחקים כולל הרחקה אוטומטית.

תגובה אחת

  1. כל אדם שמשליך זבל, כל זוג של פסוךת לקחת לו את הרכב , לתת לו דוח כבד. תיק פלילי ו ישלם את העבודה הנקיון על הזל ששפך בעצמו. שישלם לפי שעה

השאר תגובה

דילוג לתוכן