fbpx

הישג לקבוצת הילדים של עמידר החדשה בצפת – סיימה במקום השני בטורניר המחוזי

אגף קשרי קהילה בחברת עמידר החדשה, שהינה זרוע הביצוע של משרד הבינוי והשיכון וארגון 'שער שוויון', מפעילים את פרויקט קבוצות הכדורגל של עמידר בעיר צפת, עם שתי קבוצות הפועלות במרכז קליטה: קבוצת בנים וקבוצת בנות.

צילום- מאי יחזקאל

במסגרת טורניר פתיחה של מחוז גליל עליון שנערך השבוע, התחרו 9 קבוצות של תלמידים מכיתות ג'-ו'. קבוצת הכדורגל לילדים של עמידר החדשה מממרכז קליטה צה"ל 9 בצפת הגיעה למקום השני והמכובד לאחר שזו התחרתה על המקום הראשון מול קבוצת הכדורגל מכפר מרר. זו השנה החמישית בה מאות ילדים המתגוררים בדיור הציבורי ברחבי הארץ נהנים מהתכנית המשלבת כאמור אימונים, סיוע של מדריכים ובני שירות בהכנת שיעורי בית וכן, פעילות חברתית מעצימה. כמו בליגה מקצועית, הקבוצות משחקות בתלבושות אחידות ובמהלך שנת הפעילות יתקיימו טורנירים מחוזיים בין הקבוצות, בהם יושם דגש על ערכים כגון: התנהגות ספורטיבית, חברות, עבודת צוות ומנהיגות.

עדי אלישע, מנהל מחוז גליל עליון בארגון שער שוויון מסר: "קבוצת הבנים של עמידר מהעיר צפת שיחקה יפה ומקצועי לאורך כל הטורניר ואף הגיעה למקום השני. לצד תכנית הלימודים והאימונים אני צופה לקבוצה זכיות נוספות בטורנירים לאורך השנה". מזל איובי, מנהלת מחוז צפון בחברת עמידר מסרה:" פרויקט קבוצות הכדורגל של עמידר ושער שוויון מקדם את התלמידים הן בפן החברתי והן בפן הלימודי. מרגש לראות את הצלחת הקבוצה ואני מאחלת להם שימשיכו להצליח בהמשך הדרך".

השאר תגובה

דילוג לתוכן