fbpx

יש תיירות בגליל:52 רשויות ישווקו את עצמם בתערוכה הבינלאומית לתיירות IMTM

המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל והרשות לפיתוח הגליל ממשיכים לחזק את התיירות. לראשונה 52 רשויות בגליל בגולן ובעמקים יציגו את מרחב האפשרויות של הגליל במסגרת התערוכה הבינלאומית לתיירות IMTM 2020 שתתקיים בין התאריכים 11-12 בפברואר 2020 בגני התערוכה בתל אביב. התערוכה הינה תערוכת התיירות הגדולה ביותר בישראל ומתפרסת על שטח של 8,000 מ"ר.

ראש מועצה אזורית גליל עליון גיורא זלץ בתערוכה. צילום יח"ץ

"מתחם הגליל", בהובלת גילה גורביץ – יעקבי, ראש תחום תיירות ותרבות ברשות לפיתוח הגליל, יתפרס על שטח של כ – 150 מ"ר ויאפשר לרשויות בגליל, בגולן ובעמקים להציג את מרחב האפשרויות של הגליל: צפת, עכו, אשכול רשויות גליל מערבי, קצרין, שפרעם, מעלות תרשיחא, עראבה, נוף הגליל, טבריה, בית שאן ועין קניה. במטרה לעודד תיירות לגליל תושק בתערוכה קטגוריה חדשה של ״תיירות עירונית״ שתחתיה התאחדו ערים רבות בגליל, בגולן ובעמקים וחלקן מופיעות לראשונה ביריד תיירותי מסוג זה, המסר המרכזי הוא "תיירות ותרבות בערי הגליל, בלי לצאת מהטבע״.

שר התיירות לוין עם אוחנה ראש עיריית צפת. צילום: יח"ץ


בין הרשויות שישתתפו לראשונה בתערוכה נמנית 'נוף הגליל' שתספק הצצה למלון חדש, שיבנה בתחומה ותחשוף את תוכניותיה לבניית טיילת חדשה ומגרש להחלקה על הקרח. בית שאן תציג את התוכנית לפיתוח התיירותי הנרחב בעיר, הכולל מלון חדש ומוצרי תיירות חדשים נוספים. עראבה ושפרעם, ישיקו לראשונה מוצרי תיירות ותרבות אותנטיים מפתיעים, ומגוון קולינארי המשלב אוכל מסורתי ומודרני. מעלות תרשיחא תציג לראשונה את מיזם החוויה התיירותית בתרשיחא. בנוסף , הכפר עין קיניה בגולן יספקו טעימה לכפר המרהיב שבו קיימים למעלה מ 40 מעיינות. אשכול גליל מערבי הכולל 13 רשויות ישיקו בתערוכה את ביתן התיירות "אבירי הגליל המערבי" וטבריה, צפת, קצרין ועכו יציגו את מיטב מוצריהן התיירותיים הייחודיים לגליל.


כמו כן בתערוכת הענק, יוצגו מיזמי התיירות האותנטית החזקים והמובילים 'כפר ביקרתם – החוויה הדרוזית והצ'רקסית' ו'החוויה הבדואית בגליל' אשר מתקיימים בעשרות יישובים בגליל ומהווים מוצר איכותי הניתן לשווקו לקהלי יעד רבים. כמו כן יוקם ביתן של הרשות לפיתוח הגליל, בו יינתן למבקרים מידע רב על כל תחום התיירות והתרבות ברחבי הגליל, הגולן והעמקים.


קיימת חשיבות רבה לכך שסוכני התיירות בארץ ובעולם יקבלו תמונה מלאה על מרחב האפשרויות של הגליל כיחידה גאוגרפית אחת אומר חיים שולמן, סמנכ"ל הרשות לפיתוח הגליל ״המגוון התרבותי, הקולינרי והנופי של הגליל הופך אותו למתאים לתיירות לכל קהלי היעד גם בתיירות הנכנסת וגם בתיירות הפנים, אנו מאמינים כי הסוכנים צריכים להיחשף לכך שהגליל יכול להפוך לחבל ארץ אליו מגיעים לשהות ארוכה ולא רק לאפשר למטיילים ולתיירים להגיע ממרכז הארץ ליום אחד בלבד. שולמן מוסיף.  "הרשות לפיתוח הגליל והמשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל מחזקים באופן מתמיד את הרשויות המקומיות בגליל ובמקביל מקדמים מיזמי תיירות ותרבות אסטרטגיים על מנת להרחיב ולחזק את היצע התיירות ותרבות הפנאי שיש ברחבי הגליל. תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM 2020 תערך בין התאריכים 11-12 בפברואר 2020 בגני התערוכה בתל אביב

השאר תגובה

דילוג לתוכן