ארוחות בוקר בריאות לעובדים – לא חייבים להזמין מבית קפה

צילום: מונייר

בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות עלייה במודעות לבריאות העובד בקרב בתי עסק רבים. לא מעט מקומות עבודה דואגים לספק לעובדים תנאים הרבה יותר בריאים ונוחים, מספקים להם אמצעים וכלים לשמור על בריאות וכושר, כולל שימוש באביזרים וריהוט רלוונטי, פתיחה של קבוצות ריצה רשמיות, ביצוע פעילויות גופניות בשעות העבודה, מעמידים לרשותם מכון כושר ועוד. 

המודעות לחשיבות של הנושא, באה לידי ביטוי גם בדברים קטנים ומזדמנים. למשל, כאשר מקום העבודה מעוניין לערוך ארוחת בוקר לעובדים, אזי מקפידים על כך שהארוחה תהיה מבוססת מאוכל בריא ומזין ולא מאוכל משמין, דוגמא בורקסים, עוגות ומאכלים אחרים. 

בניגוד למה שמקובל לחשוב, על מנת לארגן ארוחת בוקר בריאה לעובדים לא צריך ללכת לבית קפה ולא צריך גם לחפש מקום מיוחד שמציע ארוחות בריאות. היום אפשר להזמין מגשי אירוח לעסק והוא ידאג לספק את המגשים הרלוונטיים, עם מנות בריאות ואיכותיות. 

לפני שנסביר כיצד מזמינים מגשי אירוח לארוחת בוקר בריאה, צריך להבין תחילה מה זה אומר "ארוחת בוקר בריאה". יש אנשים, שמבחינתם כל ארוחת בוקר הכוללת עוגות מתוקות, היא ארוחה בריאה. אומנם זו תהיה ארוחה טעימה, אך לא בהכרח בריאה. 

מה זו ארוחת בוקר בריאה

כשאנחנו רוצים לערוך ארוחת בוקר בריאה לעובדים שלנו, אנחנו צריכים להקפיד שהיא תכיל כמה שיותר מנות עם ירקות, פירות, סופר פוד, וכן מנות שמכילות חלבונים. ככל שהמנה מכילה יותר מרכיבים הטובים לגוף אדם, כך היא תיחשב בריאה יותר. מנגד, ככל שהיא תכיל מרכיבים פחות טובים לגוף האדם (גם אם הם חיוניים, דוגמא פחמימות או שמנים) אזי שזו תהיה ארוחה בריאה. 

באופן טבעי, אנחנו נרצה לספק לעובדים שלנו ארוחה בריאה אך גם טעימה ומגוונת, לכן אנחנו נזמין מגוון של מגשי אירוח ולא סוג אחד או שניים. צריך לזכור, אנחנו צריכים גם להזמין מגשים המתאימים למי שאיננו אוכל גלוטן או מגשים רלוונטיים עבור מי ששומר על תזונה טבעונית. 

אילו מגשי אירוח יכולים להתאים לארוחת בוקר בריאה

בראש ובראשונה, אם אנחנו רוצים להציע לעובדים שלנו ארוחת בוקר בריאה, אזי שעלינו להזמין מגשי אירוח הכוללים ירקות וסלטים מסוגים שונים. אנחנו יכולים להזמין מגשי אירוח עם לקט ירקות חתוכים באופן גס, מגשי אירוח עם סלט ירוק, סלט קינואה, אנטיפסטי, סלט פטוש, ועוד. כמו כן אנחנו יכולים להזמין מגשים עם מנות וסלטים של סופר פוד, הכוללים מרכיבי תזונה חיוניים לגוף שלנו בכמויות גדולות מהרגיל. 

לצד מנות אלו, יש לנו אפשרות להזמין גם מגשים הכוללים כריכים ומאפים, עשויים מדגנים איכותיים, כוללים ירקות וביצים. 

בתור קינוחים אנחנו יכולים להזמין סלט פירות או פירות בכוסות אישיות לכל עובד. זאת במקום קינוחים מתוקים ומשמינים, שפחות מתאימים לארוחת בוקר בריאה. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן