השקעה של כ 4 מיליון ₪ בשזור

השבוע ראש המועצה השתתף בסיור לקידום הפרויקט להסדרת התשתיות ביישוב

מגמת חידוש, שיפור ושדרוג תשתיות ביישובי מרום הגליל נמשכת. כך גם ביישוב שזור, שם התקיים השבוע סיור לפיתוח והסדרת התשתיות ביישוב בהיקף של 3,500,000 ₪ בהשתתפות ראש המועצה עמית סופר. 

משקיעים בשזור. צילום: מ.מרום הגליל

הפרויקט יכלול את הפיתוח התחבורתי והנופי, טיפול בתשתיות, הסדרת הדרכים ביישוב, כבישים, מדרכות, תאורה, גינון והסדרת כביש הכניסה ליישוב ונמצא כעת במכרז לפני בחירת קבלן לביצוע.

בנוסף בימים אלה מבצעת מחלקת שפ"י של המועצה חידוש ותיקוני אספלט בכבישים פנימיים בשזור שייתנו מענה מיידי וזמני. ההשקעה מצטרפת לשיפוץ בית העם שבו הושקעו כ 1.3 מיליון ₪. ראש המועצה עמית סופר: "אנחנו ממשיכים להתקדם בהתאם לתוכנית עבודה מסודרת שגובשה עם הנהגת היישובים להשלמת כלל התשתיות התחבורתיות והקהילתיות בכל היישובים, יש עוד הרבה מה לעשות אבל כאשר מסתכלים על המיפוי שיש לנו על כלל התשתיות: כבישים, פיתוח נופי, בתי עם, מגרשי ספורט, גני שעשועים, מועדוני נוער וקשיש, אנחנו שבעי רצון מההתקדמות. אין ספק שתשתית חדשה וראויה מאפשרת פעילות פנאי לקהילה ומעלה את איכות החיים של התושבים ותושבי שזור ראויים לה"

בהיבט הקהילתי פועל צוות במועצה לקידום המרקם הקהילתי והתרבותי ביישוב. הצוות המורכב ממנהל מחלקת יישובים ומנהלת הצמיחה הדמוגרפית וראש צוות עו"ס קהילתית יפעיל בקרוב תוכנית לגיבוש חזון קהילתי משותף למפגשים יוזמנו כלל תושבי שזור.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן