טיפים – יציאה לחופשה עם הכלב

תיק לכלב -שיצו-מולי חיות מחמד

חופשה יכולה להיות מהנה במיוחד, בטח כאשר היא מתרחשת ביחד עם חברכם הטוב ביותר. כל עוד תיישמו טיפים שונים בעת היציאה לחופשה עם הכלב, תוכלו להפוך את העניין הזה להרבה יותר פשוט. לא מן הנמנע כי תשאלו את עצמכם, איך לא עשיתם את זה לפני כן? הרי הוא יכול להיות הפרטנר המושלם לכל חופשה.

תבחרו טיול שמתאים לכלב

את הכלב שלכם אתם מכירים בצורה הכי טובה שיש, ולכן תוכלו לבחור עבורו טיול מושלם. החופשה יכולה להיות אידיאלית כל עוד היא כזאת שמתאימה לכלב שלכם. כל עוד תבחרו את החופשה המתאימה, תוכלו לקצור את הפירות ממנה. כבר עכשיו נוכל לספר לכם כי קיימות לא מעט חופשות שמתאימות גם לכלבים. יתרה מכך, תוכלו למצוא מקומות לינה שמאפשרים לכם להכניס אליהם את הכלב שלכם.ישובים רבים יש גינות המיועדים לכלבים שיוכלו להסתובב חופשי ולהכיר כלבים חדשים .חשקה נפשכם להגיע עם תחבורה ציבורית במהלך החופשה דעו שהכלב חייב מחסום פה ורצועה שלא עולה על 2 מטר ,כמו כן הכלב אינו חייב בתשלום.אמצעי נוסף תיק נשיאה לכלב שבו ישהה במהלך הנסיעה ותואם לגודל שלו שהרגלנו אותו לשהות בו לפני החופשה,והוא אוהב ומרגיש בטוח בו.

תיק לכלב- מולי חיות מחמד

שימו לב היטב למזג האוויר

בכל פעם שאתם יוצאים לחופשה, יהיה עליכם לבחון את מזג האוויר. מזג האוויר הופך להיות קריטי יותר כאשר מדובר על חופשה עם הכלב שלכם. האידיאל מבחינתכם יהיה לצאת לחופשה כאשר מזג האוויר יהיה נעים לא חם במיוחד. אך גם אם תצאו לחופשה במזג אוויר סוער, תוכלו להצטייד בציוד מתאים. בכל חנות חיות בראשון לציון תוכלו למצוא אביזרים שיסייעו לכם לצאת לחופשה. העיקר שתשימו לב למזג האוויר על מנת שתוכלו להיערך בהתאם. אם לא תערכו בהתאם, זוהי עשויה להיות בעיה. חשוב להגן על הכלב מהליכה על מדרכה לוהטת ,שעות הטיול ומקום הטיול חשוב ,נקפיד על שתייה מרובה .בעזרת מימייה או בקבוק שתיה עם קרח לפני שנצא מהבית נדאג לו לרוויה.

תכנון עצירות במהלך הנסיעה

תיק לכלב -יורקשייר -מולי חיות מחמד

כלבים מטבעם לא רגילים לנסיעות ארוכות, וזוהי עשויה להיות בעיה רצינית מאוד. ברוב המקרים כל מי שרוצה לצאת לחופשה, יחפש אחר מקום מרוחק ומעניין. יש כאלה שמעדיפים לצאת לחופשה באילת, אחרים מעדיפים לצאת לחופשה בצפון. ישנם צימרים ומלונות שנמצאים עם חדרים צמודי קרקע עם נופים ומסלולי טיול המתאימים לכלבים. כמו רשת אטלס חשוב לתאם מראש לפני שמגיעים עם כלבים לחופשה.ישנם מסלולי טיולים עם כלבים לאורך החופים מותר לטייל עם כלבים וגם בגנים הלאומיים חשוב לציין ששמורות טבע ברובם לא מאשרות כניסה של בעלי חיים .על מנת שתוכלו לבצע את הנסיעה ללא בעיות מיוחדות יהיה עליכם לתכנן לאן מועדות פניכם כנתקבל בשמחה ,לאחרונה מסעדות ובתי קפה יותר ידידותיים לקבל פני כלבים אך תמיד כדאי לדאוג לקערת מיים  ולמימיה ,. כמובן שישנם תיקי נשיאה שמותאמים לגודל הכלב משרה  הרגשה של ביטחון כולל ריפוד בפנים מזרון נח לרביצה ,שתוכלו לרכוש תיק לכלב שבו תשימו צעצועים ואביזרים שונים שהוא אוהב לתעסוקה ולנסיעה. ברגע שהנסיעה לא תהיה כל כך עמוסה וארוכה,  הכלב הולך להנות איתכם בחופשה מהנה בייחד.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן