כך פותחים עוסק מורשה – כל מה שצריך לקחת בחשבון

צילום freepik/bl

פתיחת עוסק מורשה היא צעד משמעותי שאמור לעזור לכם להפוך את החלום למציאות. המון אנשים חולמים להצליח בענק, אחת מהדרכים לעשות זאת תהיה על ידי הקמת עסק. עם זאת יש כמה דברים שחובה לקחת בחשבון לפני שמקימים עוסק מורשה. זה שיש לכם מטרה, זה לא אומר שיהיה קל להשיגה. אנו ננסה להסביר לכם כיצד תוכלו להקים עוסק מורשה שיממש את הפוטנציאל הטמון בכם. כך פותחים עוסק מורשה בצורה הכי טובה והכי מקצועית שיש. תזכרו כי האחריות שמוטלת לכם את הכתפיים בתור האחראים על העסק היא גדולה ומשמעותית. 

לא חייב להתחיל מעוסק מורשה

עליכם לדעת כי אינכם מחויבים להיות ישר עוסקים מורשים מבחינת רשויות המס. כל עוד מחזור העסקאות שלכם אינו עולה על 100 אלף ש"ח, ניתן לפתוח עוסק פטור. עוסק פטור יהיה פטור מתשלומי מיסים בכל מיני היבטים ובכל מיני הקשרים. אך עדיין עליכם לזכור כי התקרה עשויה להגביל אתכם מפעילות שוטפת. רק בשלב בו לא תהיה ברירה אחרת יהיה עליכם לפתוח עוסק מורשה. אל תמהרו כי בסוף זה עלול לבוא לרעתכם בראייה לטווח הרחוק.

פתיחת תיק ברשויות

כדי להקים עוסק מורשה בישראל יהיה עליכם לפתוח תיק בשלושה רשויות שונות. הרשות הראשונה תהיה רשות המיסים, השנייה תהיה מע"מ והשלישית תהיה ביטוח לאומי. כל הרשויות הללו הולכות להיות השותפות שלכם לאורך הדרך העסקית. אם לא תפתחו תיק באחת מהרשויות הללו, זה עשוי למנוע מכם להשיג את המטרה. אנו מציעים לכם להתחיל בפעילות השוטפת רק לאחר שעברתם בכל אחת מהרשויות הללו. מי שלא יפתח תיק ברשות אחת יתקשה להתנהל גם מול הרשות השנייה בה כן נפתח תיק.

תבנו תוכנית עסקית מקיפה

איך ניתן להקים עוסק מורשה שיממש את הפוטנציאל? על ידי בניית תוכנית עסקית מקיפה ומפורטת בה יהיה מידע רב. כך פותחים עוסק מורשה בשנת 2023 כאשר המתחרים הם רבים. לכל עוסק מורשה יהיו עוד המון עוסקים מורשים אחרים שיתחרו בו על לב הלקוחות. תצטרכו לעבוד קשה על מנת לנצח בתחרות, ולהביא את העסק בדיוק למקום בו הוא אמור להיות. אין סיבה להתפשר לאחר שמקימים עוסק מורשה ומתחילים לפתח אותו.

אין צורך לפתוח חברה בע"מ

השם חברה בע"מ אולי נשמע לכם מפתה מאוד, אך בפועל הוא מיועד רק לחברות גדולות. חברה בע"מ זה תואר לעסק שקיים זמן רב, כזה שהמחזורים שלו גדולים מאוד. כל עוד המחזורים העסקיים שלכם מסתכמים בכמה מאות אלפי שקלים בשנה, עוסק מורשה יספק את הסחורה. המוניטין של עסק שהוא עוסק מורשה יהיה דומה מאוד למוניטין של חברה בע"מ. לכן רק במידה ואתם עומדים בתנאי הסף יהיה עליכם לעשות את הצעד הזה. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן