ניתוח להסרת משקפיים

הליך זה הוא ניתוח זעיר פולשני הנעשה בעין. זה נעשה כדי להסיר את המשקפיים מהעין. הניתוח יכול להיעשות בהרדמה מקומית והרגעה.

צילום: freepik/bl

ההליך מתחיל בביצוע חתך בעור בגשר האף או מתחת לגבה ולאחר מכן הרמת עפעף עליון. חתך קטן נעשה בלחמית, שהיא קרום לבן דק המכסה חלק מהסקלרה, או חלק לבן של העין שלך. לאחר מכן המנתח יכניס מכשיר כירורגי לתוך החור הזה כדי לתפוס משקפיים שיושבים על גבי גלגל העין שלך ולמשוך אותם החוצה.

האם זה הליך פשוט?

ההליך להסרת משקפיים הוא לעתים קרובות תהליך פשוט, אבל זה יכול להיות קצת יותר מסובך עבור חולים עם מצבים רפואיים מסוימים.

המנתח יצטרך קודם כל לחטא את האזור סביב העין ולאחר מכן להשתמש בכלי כדי להחזיק את העפעף פתוח. לאחר מכן, הם יוציאו את הכוסות ויניחו אותם על מגבת סטרילית. אם נשאר לכלוך או פסולת על העדשות, הם ינגבו אותם עם כרית אלכוהול. לבסוף, הם יחליפו את המשקפיים בחדשים ויחזירו אותם על פניו של המטופל.

הצעד הראשון הוא שהמטופל ישכב על הגב ולאחר מכן לעצום את עיניו. לאחר מכן, המנתח יניח מגבת על מצחו ויבקש מהם לשמור אותה שם למשך ההליך. לאחר מכן הם ישתמשו בכלי מיוחד הנקרא אורביטוקלסט המשמש בשילוב עם אנדוסקופ המוחדר דרך אחד הנחיריים, לתוך חלל האף, ולאחר מכן למטה לתוך ארובת העין. מכשיר זה עוזר לשבור את העצם כדי להגיע לאותו חלק של העדשה שיש להסיר. יתכן והמנתח יצטרך להשתמש בכלים אחרים כגון מקדחה או לייזר בהתאם למידת העובי או

ההליך הכירורגי להסרת משקפיים הוא פעולה כירורגית המתבצעת להסרת העדשות מהעין. הניתוח יכול להיעשות בהרדמה מקומית או בהרדמה כללית.

מסירים את המשקפיים של המטופל ולאחר מכן מבצעים חתך קטן בקרנית, המשמש לאחר מכן להסרת העדשה. במהלך תהליך זה מושתלות עדשות בעין.

סוגי ניתוחים

ישנם סוגים רבים ושונים של ניתוחים שניתן לעשות להסרת משקפיים, כגון ניתוח לייזר, ניתוח חתך וניתוח אבזם סקלרלי.

ניתוח לייזר הוא הסוג הפופולרי ביותר של הליך הסרת משקפיים. זוהי טכניקה זעיר פולשנית המשתמשת בקרן לייזר כדי לחתוך דרך הרקמה ולשחרר את המסגרת מסביב לעין. זה מה שרוב האנשים חושבים כשהם שומעים את המונח "הסרת משקפיים".

פרוצדורות כירורגיות להסרת משקפיים משמשות לרוב למי שסובל מיובש כרוני בעיניים או מאלרגיות הגורמות לדמעות תכופות או לאדמומיות בעיניים. זה יכול לגרום לכאב ואי נוחות בעת מרכיבים משקפיים, ולכן הסרה כירורגית עשויה להיות נחוצה עבור אנשים מסוימים.

זהו הליך כירורגי שמסיר משקפיים מהעיניים. זה ידוע גם כחילוץ עדשות עין.

ההליך מבוצע על ידי רופא עיניים בחדר ניתוח תוך שימוש במיקרוסקופ, מיקרו מכשירים וכלים כירורגיים נוספים. רופא העיניים יבדוק תחילה את עיניך ולאחר מכן יקבע אם ניתן להסיר את משקפי הראייה דרך חתך קטן בעין או שיש צורך להסירם דרך האף. אם אתה עומד לעבור ניתוח באף שלך, זה יעשה קודם כדי שלא יהיה דימום בעיניים שלך.

לאחר מכן רופא העיניים יבצע חתך קטן אחד או יותר בגלגל העין ויסיר את העדשות מתוכו באמצעות מיקרו מכשירים. בעת הסרה

למידע נוסף היכנסו לאתר שלנו המרכז להסרת משקפיים


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן