סדר וארגון לצעצועים של הילדים

צילום freepik

אחד מן הדברים החשובים לאיכות החיים בביתנו הוא סדר וארגון. בית מסודר מאפשר לנו לחיות בסביבה נקייה ובריאה יותר, ולנהל אורח חיים תקין של התמצאות בין המשימות והרצונות הרבים המשפיעים על חיינו. ישנה קשר ישיר בין היכולת שלנו להתמצאות בין כל המרכיבים השונים של הבית ולדעת היכן כל דבר נמצא, לבין רמת האושר והשלווה אותן אנחנו חווים. לא סתם אנשים רבים מתקשים בסדר וארגון, ועוד יותר מאבדים שליטה, כאשר נכנסים ילדים לחייהם. ילדים הם מטבעם בעלי אופי מפוזר ממבוגרים והחיים בבית נוטים לבלאגן. עם זאת, על אף כי הם מקשים על היכולת שלנו לשמור על בית מסודר, אנחנו חייבים להתאמץ עוד יותר על הקפדה זאת. לסדר וארגון מרכיב חשוב בחינוך, בדרישה ובהרגלתם של הילדים לגבולות.

הדומים לילדים

הדום לילדים הוא אחד מן המוצרים המצוינים ביותר אותם ניתן להציב בחדרו של ילד. הדום מצליח בו זמנית לשמש גם כפריט אחסון בו ניתן לסדר צעצועים, גם ככיסא לישיבה וגם כרהיט נוי שמייצר חוויות משחק נוספות בחדר הילדים. ניתן למצוא היום הדומים לילדים בעיצובים משגעים שכוללים אוטו גלידה, גן חיות, חנות ממתקים ועוד. הדומים לילדים ניתן למצוא בחנות אטרקציה – הלוא היא חנות הדיסקאונט האינטרנטית הגדולה בישראל. מחירם של הדומים מעוצבים באטרקציה נע בין 29.90 ל- 49.90 להדום, וניתן לרכוש אותם ביותר מעשרה עיצובים שונים בצבעים משגעים.

פליימוביל

מחלקת הצעצועים של אטרקציה היא מחלקה ענקית שכוללת ייבוא סחורות חדשות אשר מתחלפות כל הזמן. המוצרים שלנו הם מן המותגים המובילים בעולם, וביניהם, ניתן למצוא גם את צעצועי פליימוביל הפופולריים והמצוינים לילדים. פליימוביל היא חברה גרמנית עם ותק של קרוב לחמישים שנה, וצעצועיה כוללים דגמים של עובדי בניין, אבירים, שוטרים ועוד שלל עצום של עולמות מדהימים. את צעצועי פליימוביל ניתן לקנות בדגמים יחידים או בסטים הכוללים מבנים, דמויות ורכבים. אחד מן הדברים המדהימים בצעצועים אלו, הוא שמדובר בעולם שלעולם לא נגמר, ותמיד ניתן להרחיב את הדמיון, להגדיל את הסט ואיתו את החוויה.

משחקי קופסא

בנוסף, ניתן למצוא במחלקת הצעצועים שלנו גם משחקי קופסא שהם מצוינים לפיתוח זיכרון, חשיבה יצירתית ותקשורת בין אישית. משחקי קופסא מאפשרים לייצר זמן משפחתי איכותי בו כולם נפגשים סביב שולחן המשחק ונהנים מבילוי משותף. בעולם בו אנחנו רגילים לצלול איש-איש למסך שלו, משחקי קופסא מהווים פעילות אישית ומשפחתית מצוינת.

אטרקציה מהיבואן לצרכן

אטרקציה הינה חנות אינטרנטית שהחלה את דרכה במספר חנויות ברחובות של שנות השמונים, ובשנת 2004 הייתה מהראשונות בארץ לעבור לשיטת היבואן – צרכן. כל זאת במטרה להגיש ללקוחותיה מחירים נוחים של מוצרים מעולים. מאז ועד היום (ועכשיו גם באינטרנט), אטרקציה מהווה בית ללקוחותיה כדי שיוכלו לסגור כל פינה ולקבל מענה לכל צורך. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן