ציפוי שיניים או הלבנה? השוואה

הרושם הראשוני הוא זה שיקבע מה אנשים חושבים עלינו, אפילו אם הם אינם מכירים אותנו. מהסיבה הזו תרצו לדעת כי הרושם שיקבלו עליכם יהיה טוב ומדויק בכל נקודת זמן. מה יכול לקבוע את הרושם הראשוני עליכם? החיוך שתחייכו כאשר תפגשו אנשים לראשונה. לעיתים אנו מחייכים בלי מודעות בכלל, לכן ישנה חשיבות לדאוג לחיוך מושלם ככל האפשר. אך עם השנים הצבע של השיניים שלנו מצהיב, דבר שעשוי לפגוע ברושם הראשוני שיקבלו עלינו. לפיכך יהיה עליכם לדאוג להחזיר את השיניים לבצע הלבן שאפיין אותם עד לא מזמן. יכולות להיות סיבות רבות שבגינן השיניים מצהיבות, אנו לא הולכים לציין את הסיבות הללו כאן. מה שכן נעשה זה נבצע השוואה מקיפה בין ציפוי שיניים לבין הלבנת שיניים. כך תוכלו לבחור את הדרך הנכונה לכם להחזיר את השיניים לגוון הרצוי מבחינתכם לשיפור הרושם הראשוני. 

איזה טיפול נותן תוצאה אותנטית?

האמת היא ששני הטיפולים יכולים להעניק בסופה של הדרך תוצאה אותנטית שתשמח אתכם. הלבנת שיניים היא טכניקה שבאמצעותה תלבינו את השיניים הקיימות בחלל הפה. מנגד ציפוי חרסינה הוא ציפוי שדומה לשיניים המקוריות, אך הוא מוצב על השיניים הקיימות. כל עוד תבחרו את הציפוי המתאים, אף אחד לא אמור לדעת כי לא מדובר על השיניים שלכם. אך עדיין יש כאלה שנותנים עדיפות להלבנה כי היא תאפשר לשמר את השיניים הקיימות ללא שום בעיה. מנגד אנו מציעים לכם שלא לשלול על הסף את האפשרות של ציפוי שיניים בציפוי איכותי שנראה טוב.

היכן התוצאות יהיו מרשימות יותר?

צילום: freepik/bl

גם כאן זה מאוד משתנה בהתאם לסוג הטיפול ובהתאם למיומנות של רופא השיניים. ציפוי חרסינה מעניק תוצאות עוצרות נשימה, תוצאה שלא יהיה ניתן לפספס. השיניים הצהובות הופכות להיות שיניים לבנות שנראות יוצא מן הכלל. אך כל עוד תבצעו את ההלבנה בצורה טובה, גם היא יכולה להעניק תוצאות מרשימות. עם זאת במקרה של הלבנת שיניים, לא תמיד התוצאה הרצויה היא זו שתהיה התוצאה שתשיגו. לא פעם יהיה צורך לחזור על הפעולה פעם נוספת כדי להגיע אל התוצאה הנדרשת. קחו בחשבון כי חובה עליכם לפנות לרופא שיניים מנוסה שיקדם אתכם אל עבר השגת התוצאה הרצויה. 

כמה זמן התוצאה מחזיקה מעמד?

נמאס לכם להגיע לביקורים תכופים אצל רופא השיניים? אם בא לכם תוצאה לטווח הרחוק יהיה עליכם לבחור באפשרות של ציפוי חרסינה. מדובר על בחירה שמעניקה שקט ממושך, לעיתים אפילו כמה שנים בלי להתעסק עם הלבנת שיניים. מנגד הלבנת שיניים תדרוש מכם לחזור עליה אחת לכמה חודשים כדי לשמר את התוצאה. אם אינכם רוצים לבקר כל הזמן אצל רופא השיניים חובה עליכם לזכור זאת. כמובן שתוכלו מראש לקבוע עם הרופא מהי תדירות הביקורים הרצויה מבחינתכם כדי למנוע מהמצב לחזור לאחור.

מהי הבחירה בתקציב הכי נמוך?

עוד שיקול שחובה לקחת אותו בחשבון יהיה השיקול הכספי שלא ניתן להתעלם ממנו. אז כמה באמת יעלה לכם לבצע הלבנת שיניים או לשים ציפויי חרסינה? את המחיר הסופי תקבלו לאחר שהרופא יבין בדיוק מהן הציפיות שלכם. אך במרבית המקרים הלבנת שיניים תהיה זולה בהרבה בהשוואה לאפשרות של ציפוי השיניים. מי שמגיע עם תקציב מוגבל צריך לקחת בחשבון כי העלויות לא בהכרח תהיינה נמוכות. עליכם להכין את עצמכם להוצאה כספית של כמה אלפי או אפילו עשרות אלפי שקלים. אך לרושם הראשוני אין תחליף, שווה להוציא סכום גבוה כדי לשפר אותו. 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן