שבת שלישית ברציפות שחרדים מפגינים וחוסמים את התנועה עם קריאות שבעס ומנסים לשבש את מערכת היחסים הבלאוו הכי שבירה בין החילונים לחרדים.

קבוצת חרדים המכנה את עצמה "איגוד אוהבי השבת בעיר הקודש צפת" התקבצו בשני מוקדים בכביש הראשי לצפת בכניסה לתחנה המרכזית וביציאה על מנת לחסום אף בגופם את יציאת האוטובוסים ממתחם התחנה. משטרת צפת בפיקודו של מפקד תחנת צפת, סנ"צ חיים ביטון נערכה במעוד מועד עם עשרות שוטרים.

במהלך ההתקהלות של המפגינים היה ניסיון לחסום גם נסיעה של רכבים פרטיים. השוטרים בסבלנות רבה הצליחו למנוע מהמפגינים את חסימת נתיב הרכבים ואף הצליחה להפריד בין הצדדים. מפגנים שלא נענו לבקשת המשטרה עוכבו לחקירה. בצאת השבת התפזרו המפגינים.


















