בהמשך להחלטת הממשלה להחזיר את המשק ל"שגרת פעילות קורונה", תאגיד פלג הגליל נערך לפתוח את מחלקות שרות הלקוחות והגביה באופן הדרגתי ובהתאם להנחיות ה"תו הסגול". "אנו נדרשים למשנה זהירות ולהימנע עד כמה שניתן מהתקהלויות, במרכזי שרות הלקוחות והגבייה." נמסר ממנהלת שירות לקוחות בתאגיד.
החל מראשית השבוע כהמשך שמירה על רציפות השירות ושמירה על בריאותכם ולמנוע המתנה בתור, קבלת שירות במשרדי שרות הלקוחות והגבייה תתאפשר לאחר תיאום מראש בימים ובשעות הפעילות הרגילות באמצעות זימון תורים, שרות חדש אותו אנו משיקים: מענה אנושי – שיחת חינם 1800550050 בין השעות 08:00 -15:00 שלוחה מס' 3 – זימון תורים ו/או באתר הבית www.peleg-hagalil.co.il זימון תור 24/7 .
התאגיד מיישם את הנחיות משרד הבריאות בנושא "התו הסגול" אשר דורשות בין היתר, בטרם כניסה למשרד: לתשאל את הנכנסים, למדוד חום, כמו כן קיימת חובה על עטיית מסכה ושמירה על ריחוק פיזי של מעל לשני מטר. לדברי מנכ"ל התאגיד, רו"ח אדי שוסב: "תאגיד פלג הגליל פועל ללא לאות לשיפור השירות והנגשתו למען רווחת התושבים. אנו שמים לנגד עינינו תמיד את טובת התושבים, נמשיך לפעול לשיפור השירות והנגשת המידע ללקוחותינו כך שיוכלו לקבל מהתאגיד מענה בדרך האפקטיבית והנוחה ביותר עבורם, תוך חסכון של זמן יקר ומשאבים. אני מאחל לצרכני התאגיד גם בימי שגרה ובמיוחד בעת הזו "בשגרת קורונה" בריאות טובה.
לרשותכם מוקד 1800550050 שיחת חינם שלוחה מס’ 1 בירורים ותשלומים בימים א'-ה' 08:00-20:00 , בימי ו' וערבי חג 08:00-12:00. שלוחה מס' 2 – מוקד דיווח תקלות 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע . אתר הבית www.peleg-hagalil.co.il.
אולי יעניין אותך
לגלות עוד מהאתר חדש בגליל
Subscribe to get the latest posts sent to your email.