fbpx

איך יודעים שבחרתם מלונות בצפון שיעניקו לכם חוויה מיוחדת?

צילום pixabay.com BL

כשיוצאים לחופשה, בעיקר בעולם שבו הרשתות החברתיות משחקות תפקיד, אתם רוצים לייצר אווירה שבאה לידי ביטוי בכל רגע. עם כל תמונה שעולה לאינסטגרם ועם כל סרטון שאתם שולחים למשפחה, מלונות בירושלים או מלונות בצפון צריכים לתת לכם את החוויה היוקרתית ביותר שאתם רוצים לקבל. ולכן, מבחינתם של ישראלים רבים, החיפוש אחרי מלון בוטיק בירושלים או מלונות בצפון מתחיל קודם כל בחיפוש אחרי מראה ועיצוב פנים ללא פשרות. יוקרה שבאה לידי ביטוי כבר בקבלה וממשיכה בחדרים או באזורים המשותפים כמו הבריכה בחדר האוכל, היא הפרמטר הראשון שאתם רוצים לוודא לפני שאתם לוקחים החלטות. אך יחד עם זאת, כדי להבטיח שבחרתם מלון יוקרתי שיעניק לכם חוויה בלתי נשכחת יש עוד כמה פרמטרים שחשוב לתת עליהם את הדעת ויפה שעה אחת קודם.

ארבע הדרכים לדעת שהמלונות שלכם הם מלונות מעולים

אם אתם רוצים לוודא שביצעם הזמנת מלונות בירושלים או מלונות בצפון שעונה על הציפיות שלכם, מומלץ ל:

  1. לקרוא את הביקורות על המלון – ביקורות באתרי השוואת המלונות והחיפוש של מחירי חדרים, הן בדרך כלל ביקורות שיכולות לתת לכם תמונה כללית וראשונית בנוגע לרמת שביעות הרצון של המטיילים והנופשים הגיעו בעבר למלון. כמובן שזו היא הדרך לסנן מלונות ולהבטיח שאתם פונים אך ורק למלונות יוקרתיים, בוודאי אם מדובר על מלונות קטנים או חדשים יחסית שאתם לא ממש מכירים.
  2. לראות את התמונות שצולמו על ידי האורחים – על פי רוב, ברשתות החברתיות כיום אפשר לראות לא רק תמונות שפורסמו על-ידי צוות בית המלון עצמו, אלא גם תמונות ותיעוד של האורחים. אורחים מרוצים יעלו לרשתות החברתיות סרטונים מושקעים ויוקרתיים שמפרטים את מראה חלל הפנים של החדרים ואת מתקני המלון. וזה לכשעצמו יאיר לכם באור חיובי את השירות ואת הסטנדרט שהמלון מייצר בכל עונות השנה. כך שיהיה הרבה יותר קל לקבל החלטה על בסיס חוות דעת אותנטית ותמונות שעלו לרשתות החברתיות רק בשבועות האחרונים.
  3. לשמוע חוות דעת של חברים ומשפחה – אם יש לכם קרובי משפחה וחברים שביקרו במלון שבו אתם רוצים להזמין חופשה, אל תהססו לשאול אותם ולקבל המלצות על מלון בוטיק בירושלים. המלצות ממקור ראשון בדרך כלל מתאימות גם לסגנון החוויה שאתם רוצים לייצר. מה שאומר שאתם תקבלו חוות דעת הרבה יותר מדויקת על מלונות בירושלים או מלונות בתל אביב ותוכלו לבחור את המלון הרלוונטי ביותר לכם.
  4. לשוחח עם המלון עצמו – אם יש לכם עוד שאלות או בעיות אישיות וצריך לטפל בהם, כמו למשל נגישות או עיצוב מיוחד לאירוע מיוחד, שיחת טלפון אחת אל צוות המלון תאפשר לכם להתמודד עם כל החששות וכך להבטיח שאתם תקבלו בדיוק את חוויית החופשה שציפיתם לקבל.

הצפון הוא לא רק חוויית בטן גב, אלא הרבה יותר מזה

בוודאי באזור הצפון, יש כל כך הרבה אטרקציות שאפשר לשלב במהלך חופשה, גם אם אתם מאוד רוצים לייצר חופשה רגועה. בטן-גב זה אופציה, אבל לא חייבים "לבזבז" את כל הזמן רק במלון. אז אל תהססו לבחור את המלונות שיאפשרו לכם לצאת גם לטיולים רגליים אבל גם להנות מאטרקציות מיוחדות באזור.

המאמר בחסות חדשות bignews

השאר תגובה

דילוג לתוכן