fbpx

האולם בצפת אושר: המשטרה אישרה באופן זמני לקיים את משחק הבית מול נהריה – תתאפשר כניסת קהל בחינם

בשעה טובה ומוצלחת אולם הכדורסל המחודש של צפת אושר ע"י מפקד תחנת המשטרה המקומית, סנ"צ איציק אבוחצירה, אומנם האישור זמני ונועד רק למשחק הבית שייערך ביום שישי (12:15), אך זה הספיק לאנשי צפת לנשום לרווחה לאחר יום מייגע להשלמת דרישות המנהלת והמשטרה.

הביכו את המשטרה: קיום המשחק פורסם עוד לפני שניתן אישור לכך ע"י מפקד התחנה.

קדם להחלטת המשטרה מבוכה בקבוצה על כך שמיהרה לפרסם את דבר קיום המשחק בצפת בדף הפייסבוק של המועדון עוד לפני שמפקד התחנה אישר את קיום המשחק. כמו כן בדף הפייסבוק של המועדון הייתה קריאה לאוהדים להגיע למשחק – שוב עוד בטרם שהמשטרה אישרה את האולם. בכל אופן ראש העיר שוקי אוחנה, יחנוך את האולם ששופץ לפי דרישות (מקלות) של מנהלת הליגה לפני המשחק של מ.ס. דניאל לעירוני נהריה באיחור של חודשיים עקב מלחמת "חרבות הברזל".

צילום: עיתון חדש בגליל.

צפת מול הקהל הביתי תנסה להשיג ניצחון בכורה ראשון בליגה הלאומית והמשימה לא קלה מול המדורגת שנייה, עירוני נהריה שסומנה בתחילת העונה כמועמדת להיאבק על העליה לליגת העל. צפת עם שלושה הפסדים כשהאחרון שבהם בגן נר מול גלבוע גליל, 71:73 תצטרך לא רק להתמודד עם נהריה החזקה המעודדת מניצחונה בחוץ על אליצור שומרון אלא גם עם חסרונו של תומר כהן הקלע הבולט של צפת (16 נק') בהפסד לגלבוע גליל. כהן פצוע עם שבר וככל הנראה ייעדר חודשיים. הפסד ביתי לצפת עשוי להביא לזעזועים מקצועיים. ארבע ימים לאחר המשחק הביתי מול נהריה תתארח צפת ביום שלישי בחוץ מול המוליכה, אליצור אשקלון.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן