fbpx

הפסד לצפת בקרב העולות 89:86 – 19 נקודות ו-14 ריבאונדים לקופרברג לא הספיקו להביא ניצחון בכורה

קבוצת מ.ס. דניאל צפת רושמת הפסד ליגה שני בתוך ארבעה ימים. עשרות אוהדים שטרחו להגיע למשחק הבית שנערך באולם ברוממה בחיפה ראו את קבוצתם האהודה, מפסידה בקרב העולות לבני כפר קאסם, 89:86.

דניאל קופרברג – יש למה לצפות.

צפת פתחה עם החמישיה שכללה את: אופק ריף, דניאל קופרברג, איתי גבע, מקסים רומנוב ויובל מיכאלי. האורחים, היו הראשונים שקלעו את הסל הראשון והובילו 2:0 בפתיחה. דניאל קופרברג עם 3 נקודות (סל ועונשין) העלה לראשונה את צפת ליתרון. בהמשך התגלה קופרברג כשחקן שלו חיכתה צפת והיה חסר לה במחזור הפתיחה בהפסד מול קבוצתו בעונה החולפת, מכבי חיפה. קופרברג היה הבולט בקלעי צפת ברבע הראשון שהסתיים ביתרון 23:32 למקומיים.

צילומים: לילך וויס רוזנברג- מנהלת הלאומית.

במהלך הרבע השני היה נדמה שהאורחים שצימקו 1:44 לסיום הרבע ל- 7 הפרש לצפת 37:45, עשו את כל הטעויות האפשריות ואיפשו לצפת לסיים את המחצית הראשונה, ביתרון יפה של 13 הפרש, 39:52.

איתי גבע או בשם משפחתו החדש גליק תרם 9 אסיסטים אך עדיין חלוד.

היתרון היפה של צפת בתום המחצית הראשונה נשאר בחדר ההלבשה של חניכיו של לירן שוורצולד שאיפשרו לשלומי הרוש וחבריו מכפר קאסם לעלות ליתרון לאחר דקות רבות של פיגור, 68:66 34 שניות לסיום הרבע השלישי. יובל מיכאל משווה ומוריד את הקבוצות להפסקונת, 68:68.

לירן שוורצולד המאמן: צריך לעשות בדק בית.

ברבע האחרון, צפת לא רצתה להפסיד שוב לקבוצה במדים הירוקים לאחר ששלושה ימים קודם לכן הפסידה למכבי חיפה והייתה נחושה לנצח. שתי הקבוצות ניהלו משחק מותח אך הגנתה של צפת הייתה חדירה ולא עמדה בהתקפות המהירות של האורחים. בסיום נימחון היסטורי ראשון בלאומית לכפר קאסם. משחקה הבא של צפת ייערך בחוץ בדרבי הגליל מול גלבוע הגליל. הרבו לקלוע לצפת: ד. קופרברג – 19, מקסים רומנוב – 19, ריף – 10, תומר כהן – 10, א. גבע – 9.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן