הצדעה ללוחמים: האקדמית צפת בהוקרה לסטודנטים משרתי המילואים

האקדמית צפת קיימה השבוע אירוע הוקרה מיוחד לסטודנטים המשרתים במערך המילואים, כהבעת הערכה על תרומתם לביטחון המדינה לצד התמודדותם עם אתגר השילוב של הלימודים האקדמיים.

צילומים: האקדמיה צפת.

האירוע נערך בהשתתפות הנהלת המכללה, הסגל האקדמי והסטודנטים, ומטרתו הייתה להדגיש את מחויבות המוסד למי שממשיכים להתייצב בחזית בתנאים מורכבים, מבלי לוותר על עתידם המקצועי. מנכ"ל האקדמית צפת, רו"ח יהודה עוז, בירך את המשרתים ואמר: "אנו גאים בסטודנטים שלנו, שבוחרים פעם אחר פעם להתייצב, לשרת ולהגן – ובמקביל ממשיכים לבנות את עתידם האישי והמקצועי. זהו דור שמעורר השראה ומהווה חלק בלתי נפרד מהחוסן של החברה הישראלית". עוז הדגיש כי המכללה תמשיך להעמיד את כל הכלים והמשאבים הנדרשים כדי להביא להצלחתם האקדמית של הסטודנטים.

פלטפורמת החדשות של ״חדש בגליל״ מגיעה לכ-2,000,000 צפיות בחודש בפייסבוק, באתר, ובעיתון המודפס בעשרות ישובים בגליל ונחשבת למובילה באזור. מוזמנים לקדם את העסק ולחשוף אותו לקהל הקוראים ולקבל חשיפה 24/7 בקליק אחד, כולל ייעוץ ועיצוב גראפי בהתאם לעסק. צרו קשר בווטסאפ או חייגו 055-6678895 ונקדם גם אתכם.

השאר תגובה