fbpx

"התחרות הבינלאומית לדייג ספורטיבי" נערכה השבוע בחופי איגוד ערים כינרת

צילום: ישראפיש

חמישה ימים ולילות 125 שעות רצופות של דייג אינטנסיבי

כשמפלס הכינרת על 210.41- סנטימטרים (!) נערכה השבוע "התחרות הבינלאומית לדייג ספורטיבי", בהשתתפות 25 קבוצות מכל העולם, כולל אלופי העולם מרוסיה, בלארוס ואוקראינה.

צילום: ישראפיש

התחרות מתקיימת זו השנה ה- 11, בחופי איגוד ערים כינרת ומהווה מאבק הישרדות אמתית בשטח, במשך 125 שעות דייג ברצף, ללא הפסקה, יום ולילה, בכל תנאי מזג אוויר ולינה באוהל על החוף לכל אורך התחרות, בה אסור למתחרים לעזוב את החלקה שהוקצתה להם על החוף! הצוות המנצח נבחר על פי כמות הגדולה ביותר של דגים ובתואר האליפות לקרפיון הכבד ביותר שייתפס. כל הדגים נשקלים ומוחזרים לכינרת.

אנדריי מזלין, יו"ר "ישראפיש" לדייג ספורטיבי בישראל, העמותה המארגנת את התחרות בירך על התחרותואמר, כי הצוותים התנהלו במשמרות דייג, לאורך שעות היום והלילה וכי השנה השתתפו בתחרות שבע קבוצות מחו"ל, לעומת קבוצה אחת או שתיים בשנים עברו. התחרות בכינרת הינה חלק מהסבב העולמיICL – International Carp Leagueליגת תחרויות יוקרתית, המתקיימת במספר אגמים בעולם, כאשר התחרות האחרונה 'אלוף האלופים', תערך בקרואטיה.

צילום: ישראפיש

"הכינרת אגם שאינו קופא לעולם ועל כן מהווה אבן שואבת לדייגי הספורט מכל העולם, בעיקר בעונת החורף, כאשר הקרפיונים מתקרבים לאזור החוף הרדוד להתחמם. כל צוות בתחרות מנה בין 2-3 איש, בגילאים שונים, ביניהם: אנשי הייטק, רופאים, בעלי מקצועות חופשיים ועוד, כשלכולם מחנה משותף, הם "נושמים וחיים דייג" אומר מזלין.

הקהל הרחב מוזמן להגיע לטקס סיום והענקת מדליות וגביעים, ביום שישי, 31.1 בשעה 11:00, בנמל עין גב. הכניסה ללא תשלום.

השאר תגובה

דילוג לתוכן