fbpx

כל הדברים שצריך להתמודדות מוצלחת בטיול קמפינג

צילום: pexels/bl

יציאה לקמפינג יכולה להיות ממש כיפית ומיוחדת. אורזים שלל חפצים ויוצאים להתחבר עם הטבע. אבל בטבע כמו בטבע יש חיות, חרקים, נפילות לא מתוכננות ועוד שלל מקרים שיכולים ברגע להרוס את הקמפינג הנפלא שתכננתם ונערכתם לכבודו. כדי לוודא שדבר כזה לא יקרה, הכנו לכם רשימה של כל מה שאתם צריכים כדי לגבור על כל מכשול! 

ציוד הקמפינג הנדרש

כדי לצאת לקמפינג, צריך שיהיה לכם ציוד שמתאים לכך. אוהל, שק שינה, פנס, גפרורים או מצת, אולר או לדרמן, בלון גז וערכת גזייה לבישול קפה חזק על הבוקר או איזו חביתה טובה בערב, רמקול נייד, מטען כמובן כי איך אפשר לצאת לטבע בלי להתחבר??? מזרן שטח אבל רק אם אתם ממש חייבים, בגדים, בגדים להחלפה, בגדים ארוכים (לפי צורך), בגד ים, כפכפים, לפחות שתי מגבות, נעלי הליכה או סנדלים מה שיותר נוח לכם לצעוד בו, כובע, שקיות זבל, תרמיל נפלא שיישא את כל זה על גבכם ומים כי זה פשוט חובה. 

אך בזאת לא תמה הרשימה, כי יש עוד רשימות של מזון ועזרה ראשונה, הרי הן לפניכם:

תיק עזרה ראשונה

אין דבר נורא יותר מלהתחיל טיול בטבע ושלא יהיה לכם את ציוד העזרה הראשונה במקרה הצורך, לכן הכנו עבורכם רשימה מפורטת שיכולה לעשות את ההבדל בין טיול כיפי וחמוד לבין טיול אבוד. בתיק העזרה הראשונה יש לארוז פלסטרים, תחבושות, גאזה סטרילית, אגד מדבק, ערכת כלי תפירה קטנה – על כל מקרה שיפול לכם כפתור, זוג מספריים, כדורי אקמול, אלחוש נגד יתושים, פנסטיל וגם משחה במיועדת למצב של גרד בפות. לא תמיד האמצעים שיש לרשותנו בטיול קמפינג הם הסטריליים ביותר, גרד בפות יכול לגרום לכן לסבל רב ובעיקר מיותר, שכן לפחות כטיפול ראשוני ניתן לטפל בו בעזרת משחה. לכן מומלץ לארוז משחה כזו איתכן.

בנוסף, מומלץ לארוז מגבונים לחים, נייר טואלט, קרם הגנה מהשמש, תיק רחצה עם מברשת ומשחת שיניים וגם מברשת שיער.

לאחר שסיכמנו את הציוד של הקמפינג ואת כל הנדרש לעזרה ראשונה והיגיינה, כעת נפנה לשאלה החשובה מכולן – מה אוכלים?

מזון, כלים וציוד לבישול

בתחום המזון, תוכלו לרכוש קופסאות שימורים כמובן של תירס, טונה, חמוצים וכדומה, אבל אם אתם ממש הארד קור בתחום, תוכלו לקנות גם בשרים ועופות ואפילו להתפנק עם איזו מנת פויקה טובה. אם אין לכם בעיה של מקום ברכב תוכלו להעמיס מנגל וגחלים ולנפנף כאהבת נפשכם. אל תשכחו לקנות סלטים מוכנים כיד המלך, פיתות, לחמניות, ירקות וגם פירות וכמובן שלא תשכחו קצת תבלינים. הביאו עימכם קרש חיתוך וכמה סכיני חיתוך. קנו גם כמה חטיפים, בירות ויין טובים לערבים שלכם ביחד. הביאו כלי אוכל – עדיף רב פעמי כדי לשמור על כל הטבע הזה שאתם נהנים ממנו, פותחן שימורים ויינות, מרשמלו ושיפודים וכמובן ערכת קפה, תה סוכר לכל אותם הרגעים שאתם ממש צריכים כוס שתייה חמה.

ומה בנוסף?

אפילו שהכברנו במילים והכנו רשימות ארוכות ומפורטות, תמיד יש מקום לעוד קצת! לשעות הפנאי שלכם, הביאו עימכם ספרים או מגזינים, כלי נגינה כמו גיטרה, מפוחית או אקורדיון – אם יש בנמצא. כעת אתם ממש מוכנים ויכולים לצאת אל הטבע ולהתענג משקט בסגנון אחר.

לסיכום, אין כמו לצאת לטבע ולסחוב את כל הבית איתכם ביחד. אם אתם נוסעים כמשפחה, הילדים שלכם ינצרו את הרגעים המיוחדים הללו לעוד שנים רבות, ואם אתם זוג או קבוצת חברים אין ספק שצפוי לכם בילוי נהדר.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן