fbpx

כנס "שגרירים בוגרים" ראשון הפותח את חגיגות 25 שנה לשותפות ומציין עשרים שנות פיתוח מנהיגות נוער בפאלם-ביץ' ובצח"ר

בתמונה: שוקי אוחנה ראש עיריית צפת ועופר זפרני יו"ר שותפות צחר פאלם ביץ' מטעם הסוכנות היהודית 
צילום : יהושוע פליישר 

עפר זפרני יו"ר שותפות צח"ר בסוכנות היהודית : "שגרירי צח"ר הם עתודת המנהיגות הגלילית של החברה הישראלית. כל אחד מהם הוא תוצר של תרבות מקומית ייחודית ובכל פסגה אותה יכבשו מוטלת עליהם האחריות לפיתוח האזור למען כולנו"

כנס "שגרירים בוגרים" הראשון בתולדות שותפות צח"ר- פאלם ביץ', התקיים בחמישי 23.1 והפגיש בוגרים ממחזורים מעשרים שנה האחרונות. למעלה מ-100 שגרירים בוגרים נכחו באירוע שהתקיים בפקולטה לרפואה בצפת.

הכנס החל במילות פרידה של איריס פוסקלינסקי מנהלת שותפויות הצפון ממיכל סלע ז"ל שהייתה חלק משמעותי בקבוצת "שגרירים" והקימה את תכנית לשיפור השפה האנגלית ותרמה רבות לתושבי צפת, חצור הגלילית וראש פינה. בין הדוברים שפתחו את הכנס יו"ר השותפות: מר עפר זפרני וראש עיריית צפת שוקי אוחנה.  הכנס המשיך בהרצאתו של ואדים בלומין- מנהל תכנית "מנדל למצוינות" בסוכנות היהודית "בגנות המנהיגות – בין משבר לאופנה".

החלק השני של הכנס התאפיין במעגלי שיח מגוונים כגון: פיתוח החינוך האזורי, הובלת שינוי-כלים ושיטות פעולה, אקדמיה ככלי לקידום אזורי, השפעה פוליטית בצפון, היי-טק ויזמות אזורית וכמובן המשך הקשר עם יהדות התפוצות. במהלך הכנס פגשו הבוגרים חברים מהעבר והעלו זיכרונות מתקופת היותם חלק פעיל בשותפות צח"ר. ובזכות הכנס הוקמה "קהילת בוגרי שגרירים" ונבחרו מספר בוגרי התכנית אשר יפעלו כוועדת הבוגרים אשר משימתם היא יצירת רשת מנהיגות אזורית תוך כדי פיתוח אישי וקידום ערכי הרשת בארץ.

מפגש המחזורים של שגרירי שותפות צח"ר פאלם ביץ' הוא יריית הפתיחה לרשת חברתית ולשליחות חשובה שאת ראשיתה ספגו בחבל הארץ היפה ביותר בישראל."דור גויטע רכז קשרי גומלין בסוכנות היהודית שיזם והפיק את הכנס: "מבחינתי זוהי קריאה חדשה ליצירת קהילה איכותית הפועלת לקידום אישי ואזורי כאחד, תופעה זו של יצירת קהילות חזקות מתעוררת באזורים רבים כיום. 
לראות שגרירים בוגרים, מלח הארץ, כגון : ליאור כהן, אביב בן דויד, מיק סעדה ואדר מימון מובילים את הכנס הזה ביד רמה, לא רק עבורם, אלא גם עבור 300 הבוגרים והבוגרות של התכנית -זו קריאה לקהילתיות, זו קריאה למצוינות ולפיתוח אזורי. יחד עם המחזור הנוכחי ובעזרת הבוגרים הרמנו כנס לתפארת שקורא למעורבות חברתית ולקיחת אחריות על העתיד שלנו כאשר רוח צעירה מגבה את כוחנו. מי יתן ונתראה גם בשנים הבאות". 

השאר תגובה

דילוג לתוכן