fbpx

מהגליל העליון ליפן- שמיר אופטיקה הפכה לשותפה של ענקית המשקפיים Paris Miki

גאווה גלילית אמיתית. חברת "שמיר אופטיקה" הישראלית הפכה לשותפה עסקית של ענקית המשקפיים היפנית ״Paris Miki". תספק את שירות Inotime של שמיר ב-100 סניפים של הרשת בטוקיו.

צילומים: שמיר אופטיקה

חוגגים את השותפות ביפן

שמיר אופטיקה, החברה הישראלית המובילה בייצור עדשות בטכנולוגיות מתקדמות הכוללות בינה מלאכותית, נכנסה באופן רשמי לשוק היפני כשותפה עסקית של "פריס-מיקי  (PARIS MIKI) "רשת האופטיקה הגדולה ביפן, עם מחזור מכירות של כחצי מיליארד דולר.

יגן משה, מנכ"ל שמיר אופטיקה ומנכ"ל פריס מיקי מסהירו סהוודה (Masahiro Sawada).

שמיר תעניק ל״פריס מיקי״ שירות טכנולוגי פורץ דרך לייצור עדשות אופטיות איכותיות ומותאמות אישית, תוך 24 שעות.

זוהי בחירה לא אופיינית של היפנים, שבדרך כלל מעדיפים לעבוד עם חברות יפניות, אך הטכנולוגיה המתקדמת של שמיר ניצחה את כל המתחרות.

טכנולוגיה זו תתבצע במעבדתInotime , שפותחה בישראל ושהוקמה בבלעדיות בטוקיו ומאפשרת ללקוחות ליהנות מזוג משקפיים אופטיות מותאמות אישית תוך יממה, בניגוד לנהוג שתהליך זה מתבצע תוך שבוע. שמיר הקימה עד כה  8 מעבדות  Inotime בעולם, בניו זילנד, סינגפור, איטליה, צרפת, פורטוגל (2)  וקנדה.

יגן משה, מנכ"ל שמיר אופטיקה: "מדובר ברגע היסטורי עבור שמיר אופטיקה ורגע מאוד מרגש עבורי באופן אישי. חנכנו באופן רשמי את שמיר יפן ונבחרנו על ידי "פריס מיקי" – רשת האופטיקה המובילה ביפן –  לשותף העסקי המועדף. נמשיך להוביל עם טכנולוגיה ישראלית שפותחה בישראל ברחבי העולם"

אודות שמיר אופטיקה

שמיר אופטיקה מדורגת בין חמש החברות המובילות בעולם בתחום האופטיקה, זאת הודות למרכז מחקר ופיתוח חדשני הממוקם במטה החברה בקיבוץ שמיר בגליל העליון. שמיר מעסיקה יותר מ- 2500 עובדים בארץ ובעולם ב-23 חברות בנות, מתוכם 19 אתרי ייצור.

יגן משה, מנכ"ל שמיר אופטיקה ומנכ"ל פריס מיקי מסהירו סהוודה (Masahiro Sawada)

צילומים: שמיר אופטיקה

השאר תגובה

דילוג לתוכן