fbpx

משרד השיכון יעביר מעל מיליון שקל לשיקום ושיפוץ המקלטים בצפת – יוזמה של נחמן גלבך והמטה האזרחי

בפעילות משותפת של המטה האזרחי וחבר מועצת העיר נחמן גלבך, מול שר השיכון הרב יצחק גולדקנופף, סוכם על העברת סכום של 1,100,000 שקל לטובת שיקום ושיפוץ מקלטים בצפת.

נחמן גלבך ואנשי המטה האזרחי הציגו בפני המשרד את המחסור החמור במרחבים מוגנים בעיר צפת, נתונים שנאספו במשותף ע"י הצדדים מצפת – במסגרת סיור נרחב שערכו במשותף יו"ר המטה האזרחי יוסי קקון וחבר המועצה נחמן גלבך. מהנתונים עלה כי לצד הצורך לבנות מקלטים חדשים דבר שידרש לו זמן רב, ישנם מקלטים רבים שנדרש תקציב להכין אותם לשימוש.

לאור הנתונים, אישר השר את התקציב לטובת העיר צפת. במטה האזרחי הוציאו דרישה להנהלת העיריה לכנס בדחיפות דיון חרום במועצת העיר על מנת לדון בשימוש הנכון בתקציב שהושג. יוסי קקון המשמש גם כיו"ר המטה האזרחי: "בשם תושבי צפת אני רוצה להודות לשר השיכון יצחק גולדקנופף, על התקציב שהעביר לעיר מעל מיליון שקלים לטובת שיפוץ המקלטים. מדובר בתקציב חשוב לביטחון תושבי העיר צפת".
חבר המועצה נחמן גלבך: אני רוצה להודות לשר השיכון הרב יצחק גולדקנופף, על המהירות שבה הנחה את אנשי משרדו לאשר את התקציב. אני קורא לראש העיר לכנס בדחיפות את המועצה כדי לדון בהעברת התקציב לטובת שיקום המקלטים"


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן