fbpx

נקמה או שוב אכזבה? – צפת תארח הערב את מכבי ראשל"צ במסגרת גביע הלאומית

ארבעה ימים לאחר ההפסד הכואב הביתי והמרגיז על אליצור בריגה נתניה, הפסד שסיבך אותה בתחתית תנסה צפת לסיים את השבוע עם ניצחון במסגרת הסיבוב הראשון בגביע הלאומית, כשתארח באולמה את מכבי ראשל"צ בשעה 19:30.

צילומים: מאיר ינקו.

את המשחק ינהל המאמן, לירן שוורצוולד למרות שבהנהלה לא מרוצים מהתפוקה שלו כמאמן – שלושה הפסדים בעשרה משחקים. בקבוצה לא שוללים את האפשרות שהמאמן יוחלף בימים הקרובים, צאולי כבר לפני משחק הליגה ביום שלישי הקרוב החוץ מול אליצור שומרון, משחק אחרון לצפת בסיבוב הראשון. צפת פוגשת את ראשל"צ בפעם השנייה בתוך עשרה ימים ותנסה לגמול לה על ההפסד בליגה, 84:93, המנצחת במשחק זה תתארח בסיבוב הבא מול המנצחת בין אליצור אשקלון לאליצור שומרון.

הפסד שביעי לצפת – הפסידה בהארכה לנתניה – מעמדו של המאמן מתערער

כשקבוצת מ.ס. דניאל צפת העפילה לליגה הלאומית במנהלת הליגה היה מרוצים. צפת הייתה אמורה להיות הקבוצה המפתיעה של העונה, קבוצה שתספק צבע לאור העובדה שהיא זוכה לאהדה גדולה בעיקר במשחקי הבית. כיום לאחר כשנות מחזור אחד לסיום הסיבוב הראשון צפת אכן ההפתעה של השנה אך הפתעה לרעה והיא רחוקה מהציפיות שתלו בה קברניטי הקבוצה בראשם ראש העיר שוקי אוחנה. בקבוצה מתוסכלים מההתנהלות המקצועית של המאמן לירן שוורצולד והמנהל המקצועי, ניר קפלן שלא מספקים את הסחורה. צפת ספגה את הפסדה השביעי העונה והראשון באולם החדש.

ההפסד המרגיז לאליצור נתניה באמצע השבוע בהארכה הביא לזעם של שוקי אוחנה והקהל המקומי שהיה מתוסכל ואף חלקו קרא למאמן להתפטר. צפת שהניצחון היה כבר מונח בידיה נתנה ליתרון של  14 נקודות הפרש לחמוק ולהפסיד בהארכה משלשת ניצחון של אריאל אייזיק. אומנם צפת חסרה את מקסים רומנוב ותום מעיין הפצועים אך זה לא מצדיק משחק חסר נשמה ונחישות של יתר שחקניה (מלבד – דניאל קופרברג המצוין) שנתנו לצעירים מנתניה לחזור מכלום לכפות הארכה ולנצח. גורם בקבוצה סיפר לכתבינו שהראשון שעלול לשלם את מחיר הכשלון, הוא מאמנה של הקבוצה, לירן שוורצוולד שלא הצליח עדייו לרשום רצף של 2 ניצחונות בקבוצה. בקבוצה לא שוללים שהמאמן יוחלף ככל הנראה במנהל המקצועי, ניר קפלן ובמקביל ימשיכו לחפש מאמן.

. קלעו לצפת: דניאל קופרברג – 24 נק' (20 ריבאונדים), אופק ריף -15, אופק בן יעקב – 14, יובל מיכאלי – 11, איתי גליק – 7, ניב אבידן – 5, דביר אוחנה – 4, עומר חממה – 2.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן