רון חולדאי במסר לרשויות בצח"ר: "זה לא הגיוני שבשטח כל כך קטן אין ראש עיר אחד"

ראש עיריית תל אביב,רון חולדאי הגיע לסיור לימודי באזור צח"ר ונפגש עם ראשי הרשויות. חולדאי הביע עניין על הפיתוח באותם יישובים.

זלץ

בפגישה נכחו גיורא זלץ, יו"ר פארק תעשייה צח"ר, מיקי בניון המנכ"ל, ראשי הרשויות השותפים שמעון סוויסה, אילן שוחט וחוסיין אל הייב. 

ראשי הרשויות סיפרו לחולדאי על החזון לפיתוח הגליל בכלל, עם דגש על פארק תעשייה צח"ר כאזור תעסוקה ותיירות מרחבי, ושדרוג שדה התעופה מחניים.

גיורא זלץ:"דיברנו עם חולדאי על שיתופי פעולה, ורון חולדאי, כמוביל של פיתוח מוניציפאלי, ראש עיר עם 'קבלות', חלק איתנו את ניסיונו, נתן את נקודות מבטו על החזון שלנו, וקיבל בשמחה את בקשתנו לתמוך ולהיות חלק מצות חשיבה שמוביל את הנושא של פיתוח הגליל המזרחי כמינוף להעצמת הפעילות הכלכלית של תושבי האזור וכמגנט למשיכת תעשייה ותושבים נוספים".

3a668ea3-2097-4c16-a484-84bff600b0fb

במהלך סיורו, שוחח חולדאי רבות עם ראש עיריית צפת, אילן שוחט ושמע על פיתוח העיר ועל התכניות העתידיות. חולדאי אף התעניין על תרומת הפקולטה לרפואה לאזור ולפיתוחה של צפת. לפני שהשניים נפרדו, הבטיח חולדאי לבוא לביקור בצפת.

חולדאי העביר מסר לראשי הרשויות:"אני לא מבין למה לצפת,חצור וראש פינה צריך להיות ראש רשות. זה לא הגיוני שבמתחם כל כך קטן אין ראש עיר אחד". 

 

 


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן