fbpx

אולמי מרכזי צפת- אירוע באולם/ אירוח במלון

מאת נתן חביב כתב/ תסריטאי

מאז ועד היום כל צפתי שתשאל יודע- מרכזי הוא אולם האירועים שתמיד היה שם, גם לפני שנים, גם היום, רק שכמה וכמה דברים השתנו במהלך השנים.

משה אוחיון, הבעלים שנכנס לניהול האולם במלוא המרץ, ומביא איתו אין ספור שנות ניסיון בתחום האירוח והמזון לקח את האולם כמה צעדים קדימה תוך הסתכלות על חוויית לקוח כוללת.

משה אוחיון שמנהל הן את האולם והן את המלון הסמוך נפגש איתי לאחר שני אירועים שקיים באותו היום, ברית בצהריים ובר מצווה בערב, אני פוגש אותו ופניו זורחות ללא סימני עייפות ניכרים. משה מבקש את סליחתי ופוסע במהירות אל עבר אחד השולחנות, לוחץ יד לאחד האורחים וזוכה לסלפי (כי אי אפשר בלי), לוחש דבר מה למלצר שלצידו ומביט 360 מעלות לאולם. בודק שהכל בשליטה וכולם נינוחים ומחוייכים.

"הדבר הכי חשוב אצלנו זה השירות. אומר משה, מתוך כך ראיתי לנכון להעניק לאורחים שלנו חוויה כוללת- מחנייה שעומדת לרשות בעלי השמחה והאורחים, שימוש בחומרי גלם איכותיים במנות, אווירה נעימה ונינוחה עם תאורה מתאימה ודקורציות משלימות ועד צוות מלצרים שנבחן בקפידה שוב ושוב וכמובן מטבח עשיר ומגוון עם צוות אחראי ומנוסה, כי על המנות שיוצאות- אין פשרות"

באולמי מרכזי- 2 אולמות: הראשון עד 150 איש מתאים לכנסים, השתלמויות, ימי עיון ואירועים משפחתיים קטנים והאולם השני- הגדול יותר יכול לארח כ-300 אורחים לאירועים גדולים יותר. "הכשרויות- מהדרין" מציין בפניי משה, מגיעים אלינו מכל רחבי הארץ לחגוג באווירה המיוחדת של צפת – בריתות, אירוסין, חינות, בר/ בת מצוות ועוד. כל אירוע והאווירה המיוחדת שלו מרגש אותי בכל פעם מחדש".

אנחנו ניגשים למלון הצמוד שנותן מענה לחוגגים שהגיעו מרחוק וחושב לעצמי "איזה כייף להגיע לאירוע, לשמוח ולשתות ופשוט לקפוץ לחדר הקרוב ולסיים את היום הכי בטוח ומפנק שאפשר". משה מציין כי לחוגגים אירוע מציעים חבילות משולבות של אירוח גם לאחר האירוע עצמו וגם אירוח של שבתות חתן – כך שהחוויה המשפחתית נשארת הרבה אחרי האירוע ומשאירה טעם מיוחד באווירה צפתית שהולכת איתם הלאה

דילוג לתוכן