אחת משלנו: עידית ברקוב חדד מונתה למנהלת הרב תחומי בצפת – המנהלת החמישית ב-5 שנים

חודש לאחר הודעתה של רות סופר מנהלת הרב תחומי בצפת על עזיבה מונתה עידית ברקוב חדד סגנית המנהל בשנים האחרונות למנהלת בית הספר הוותיק שסבל בשנים האחרונות מחוסר יציבות.

עידית ברקוב חדד היא המנהלת החמישית בבית הספר בחמש השנים האחרונות. משנת 2020 עזבו את בית הספר 4 מנהלים: עופר זפרני, רן קינן (ינקו), עודי זהבי ורות סופר. עידית ברקוב חדד ילידת צפת שאף למדה בבית הספר הרב תחומי ומבחינתה מדובר בסגירת מעגל. יוסי קקון, ראש העיר צפת, היה בין המברכים הראשונים. " יש לנו בעיר את כוח האדם האיכותי ביותר אני מברך על בחירתה של אשת החינוך המוערכת והאהובה עידית ברקוב חדד, לתפקיד מנהלת בית הספר הרב תחומי. עידית, גדלה ולמדה בצפת, מכירה את מערכת החינוך העירונית לעומק, בתפקידה הנוכחי היא סגנית מנהלת בית הספר וקוצרת שבחים על מקצועיותה ומסירותה". עוד הוסיף, קקון: " אין ספק שאנחנו צריכים להצמיח הנהגה מקומית ולהיות גאים בהון האנושי שלנו, זאת בחירה מצויינת, שוחחתי עם עידית, איחלתי לה בהצלחה רבה, ואמרתי לה שהצלחתה – הצלחתנו".

חבר מועצת העיר, שלום אלבז: בשורה אדירה למערכת החינוך שלנו! סוף סוף כוח מקומי, איכותי, שצמח במערכת, היה חלק מההנהגה שלו בימי השיא עם עופר זפרני, וגם בימים הפחות טובים, מכירה את הצוות, את התלמידים ואת ההורים, את המורכבות מחד והפוטנציאל מאידך. סומכים עליך, גאים שילדנו תחת ידייך האחראיות והאיכותיות!.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן