fbpx

בהתערבות "הצינור": נעצר תושב צפת החשוד בהתעללות סדרתית בכלבים

מה שלא עשו הרשויות בצפת עשו אנשי התוכנית של ערוץ 13 "הצינור". מישל טרוני ודניס צ'רקוב הידועים בהתנדבותם באיתור אנשים הפוגעים ומתעללים בבעלי חיים, הגיעו לצפת בעקבות דיווח על התעללות בכלבים.

השניים מלווים באנשי "הצינור" הגיעו לשכונה הדרומית לדירתו של תושב צפת בן 35 המוכר לפיקוח הווטרינרי על תלונות מהעבר ועל חשדות המיוחסות לו עליהם אף דווחנו בעיתון "חדש בגליל" עוד לפני מספר שנים. אנשי הצינור הזעיקו את שוטרי צפת. החשוד סרב לפתוח את הדלת לשוטרים ורק לאחר שהגיעו לוחמי האש על מנת לפרוץ את הדלת, הוא נעתר לפתוח את הדלת והמראה בתוך הדירה לא היה מלבב במיוחד.

החשוד במעשה ההתעללות בבעלי החיים הובא לתחנת המשטרה ועוכב לחקירה. שלושת הכלבים הועברו לווטרינר העירוני לבדיקה והחקירה בעיצומה. לאחר שחרור הכלבים, עשרות מתושבי השכונה שהיו עדים לחילוץ המרגש מחאו כפיים.

ממשטרת ישראל נמסר כי הם רואים בחומרה התעללות והזנחת בעלי חיים. המשטרה תמשיך לפעול כנגד כל אדם שיפגע בבעלי החיים, הן בדרך של התעללות והן בדרך של הזנחה עד למיצוי הדין עימו. מערכת עיתון "חדש בגליל" מודה למערכת "הצינור" על הצלת חיי הכלבים ופונה את רשויות האכיפה בצפת למנוע אירועים דומים. שידור חי של "הצינור" הועבר בפייסבוק לייב גם באמצעות בפייסבוק של חדש בגליל- לצפייה במהלך האירועים לחצו כאן

השאר תגובה

דילוג לתוכן